چهار طرح آموزشی و عمرانی در تکاب به بهره‌برداری رسید


چهار طرح آموزشی و عمرانی در تکاب به بهره‌برداری رسید

مهاباد - ایرنا - همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت روز زن و در چهارمین روز از دهه فجر سالن ورزشی دانش‌آموزان دختر در شهر تکاب و یک باب مدرسه 2 کلاسه در روستای شیرمرد بخش تخت سلیمان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار تکاب روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: سالن ورزشی دانش‌آموزان دختر در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۵۰۰ مترمربع احداث شده و برای تکمیل و بهره‌برداری از آن ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هزینه شده است.

امیر ستوده فر افزود: همچنین یک باب مدرسه ۲ کلاسه در ۷۵ مترمربع زیربنا با ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه از محل مشارکت خیّران مدرسه ساز در روستای شیرمرد بخش تخت سلیمان تکاب مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

فرماندار تکاب با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای برای بیان خدمات دولت و نظام است اظهارداشت: در دهه فحر امسال ۲۲۷ میلیارد ریال طرح توسعه‌ای در این شهرستان افتتاح می‌شود که ۵۵ میلیارد ریال آن مربوط به طرح های تولیدی و اشتغال‌زا است.

ستوده‌فر بیان کرد: طرح گازرسانی محور زرشوران - تخت سلیمان با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه و طرح آسفالت جاده تکاب - شاهیندژ به طول ۱۲ کیلومتر از مهمترین طرح‌های عمرانی تکاب است که تا چند روز آینده بهره‌برداری از آنها نیز آغاز خواهدشد.

چهار طرح آموزشی و عمرانی در تکاب به بهره‌برداری رسید

همچنین روز چهارشنبه به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ۲ طرح محرومیت زدایی سپاه با حضور فرماندار و امام جمعه در مناطق روستایی تکاب به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل احداث مسجد در روستای گوگردچی در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع و طرح آبرسانی به روستای قوشه‌بلاغ با ۲هزار متر خط انتقال و میزان بهره مندی برای ۴۱ خانوار است.

مسجد روستای گوگردچی تکاب با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه با تلاش و مشارکت گروه‌های جهادی سپاه احداث شده و برای اجرای طرح آبرسانی روستای قوشه بلاغ نیز ۳ میلیارد ریال با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره‌ آب و فاضلاب تکاب هزینه شده‌است.

چهار طرح آموزشی و عمرانی در تکاب به بهره‌برداری رسید

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری