رهایی کامل مدافع رئال مادرید از شر ویروس کرونا


رهایی کامل مدافع رئال مادرید از شر ویروس کرونا

ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید ویروس کرونا را شکست داده و امروز می‌تواند در تمرینات این تیم حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه" و نقل از مارکا، رئال مادرید روز گذشته خبرهای خوبی را در مورد مدافع اسپانیایی خود یعنی ناچو فرناندز دریافت کرده چراکه مشخص شده جدیدترین تست کرونای این بازیکن منفی بوده است بنابراین می‌تواند از امروز در تمرینات لوس بلانکوس شرکت کند.

در واقع انتظار می‌رود محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید بعد از پشت سر گذاشتن 13 روز قرنطینه، بالاخره امروز یعنی پنجشنبه در کمپ والدیباس حاضر شود و به همراه سایر هم تیمی هایش تمرین کند.

رهایی کامل مدافع رئال مادرید از شر ویروس کرونا

البته باید دید که آیا ناچو بعد از دو هفته تمرین نکردن کنار هم تیمی هایش، در وضعیت خوبی قرار دارد یا خیر و اینکه آیا زین الدین زیدان برای دیدار روز شنبه برابر هوئسکا این مدافع اسپانیایی را در لیست خود قرار خواهد داد یا نه.

از طرفی با توجه به اینکه در میلیتائو در بازی گذشته برابر لوانته از زمین مسابقه اخراج شد ممکن است زیدان مجبور شود ناچو را در لیست خود قرار دهد تا او را در کنار رافائل واران برای بازی برابر با هوئسکا به زمین بفرستد. البته سرخیو راموس دیروز با رئال مادرید تمرین کرد اما در مورد آمادگی او برای حضور برابر هوئسکا شک و تردید وجود دارد و ممکن است که مرد فرانسوی روی کاپیتان خود ریسک نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟