مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت کانون شهید «منصور خادم صادق» برگزار می شود


مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت کانون شهید «منصور خادم صادق» برگزار می شود

صاف نیت از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقات در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسال 17 بهمن برگزار می شود و به همت کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» به اجرا می رسد.

«مسعود صاف نیت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با ایام الله دهه میارک فجر با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا مسابقه دوچرخه سواری را در این ایام برگزار خواهیم کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» شیراز با اشاره به اینکه این مسابقه در راستای طرح ملی«ایران قوی» برگزار می شود، افزود: این مسابقات ساعت 9 و 30 دقیقه روز جمعه 17 بهمن ماه از مقابل شهرداری منطقه هشت شیراز واقع در «دروازه قصابخانه» آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در برگزاری این مسابقات کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» مسجد «آقالَر»، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه هشت و پایگاه مقاومت شهید «منصور خادم صادق» مشارکت دارند.

صاف نیت با اشاره به مسیر مسابقه، گفت: دوچرخه سواران در مسیر «دروازه قصابخانه» - خیابان حسینی - مقابل حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) - ادامه خیابان حسینی - چهارراه «شاهزاده قاسم (ع)» رکاب زده و در پایان مسیر در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تجمع و با حضور مسئولین نتایج اعلام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» شیراز با اشاره به نحوه ثبت نام در این مسابقات، تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقات دوچرخه سواری می توانند با شماره 09171050872 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان