189 سری جهیزیه به زوج‌های جوان غرب کرمانشاه اهدا شد


189 سری جهیزیه به زوج‌های جوان غرب کرمانشاه اهدا شد

قصرشیرین- ایرنا- 189 سری جهیزیه به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران و خیران به زوج‌های شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر و طی مراسمی در شهرستان سرپل‌ذهاب اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده قرارگاه شهید دکامی نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این اقدام ارزشمند در راستای طرح محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در مناطق محروم انجام گرفته تا از زوج های جوان در ابتدای زندگی مشترک آن ها حمایت شود.

سردار قدرت الله احمدی پور افزود: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم حضور داشته و در ایام زلزله و سیل نیز با اقدام های امدادی به یاری مردم شتافت و خدمات ارزنده ای به مردم انجام داده است.

فرماندار سرپل ذهاب نیز در این مراسم گفت: یکی از رموز موفقیت در جامعه عمل به شعار است که خوشبختانه سپاه پاسداران در این زمینه خوش درخشیدند و در کنار مردم هستند.

نورالدین فرزادی پور افزود: امروزه ما نیازمند اقدام عملی و موثر و نتیجه بخش هستیم باید بستر را برای ازدواج جوانان درشرایط سخت تحریم و اقتصادی با خدمات موثر و ارزشمند فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: باید در راستای تحقق خدمتگزاری به مردم همدل و هماهنگ شویم تا اقدام های بابرکتی شکل گیرد و در جهت سعادت مندی زندگی مردم گام برداریم تا سطح رضایتندی مردم ارتقا پیدا کند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب نیز در این مراسم به اقدام های جهادی سپاه پاسداران در طول دوره انقلاب گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب محرومیت زدایی است که در طول تاریخ انقلاب به برکت خون شهدا و جمهوری اسلامی رشد چشمگیر در ابعاد مختلف داشته است.

وی افزود: سپاه پاسداران در بحث عمرانی و فرهنگی بدون چشم داشت و جهادی به صحنه آمدند و به مردم کمک کردند و آبادانی و رونق با هدف محرومیت زایی به ارمغان آوردند و مردم قدردان این اقدامات ارزشمند است.

شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)