10 طرح عمرانی در تالش بهره‌برداری شد


10 طرح عمرانی در تالش بهره‌برداری شد

آستارا - ایرنا - 10 طرح عمرانی شهرداری تالش به میمنت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و جمعی از شهروندان به بهره‌برداری رسید.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است؛ معاون عمرانی فرماندار شهرستان عصر پنجشنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه ها در محوطه ساختمان آتش نشانی این شهر گفت: برای اجرا و تکمیل ۱۰ طرح و پروژه عمرانی شهرداری تالش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ایرج شاهی تداوم تعریف و اجرای طرح های عمرانی را نشانه پویایی جریان عمران و آبادانی در شهرستان تالش دانست و گستره کارهای عمرانی و عزت و افتخار ملی را حاصل برکات خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس اعلام کرد.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با وجود اینکه برنامه های فرهنگی و اجتماعی دهه پیروزی انقلاب اغلب در فضای مجازی اجرا می شود، اما نشاط اجتماعی حاکم بر جامعه بیانگر پایبندی مردم به ارزش ها و آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

بر اساس اعلام فرمانداری تالش، همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ترافیک سنگین در محور سراوان به سمت امامزاده هاشم