ادای احترام پلیس گیلان به خانواده سرباز شهید


ادای احترام پلیس گیلان به خانواده سرباز شهید

آستارا - ایرنا - جمعی از فرماندهان و افسران نیروی انتظامی استان گیلان، در منزل سرباز شهید احمد یعقوبی در شهرستان تالش حضور یافته و با گرامیداشت یاد و خاطره وی، با اعضای خانواده او دیدار کردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا سرهنگ حسین حسن پور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان در دیدار با خانواده شهید یعقوبی گفت: دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان، وظیفه تک تک آحاد جامعه است.
وی ادامه داد: خدمات و ایثار شهدا همواره جاودانه است و آن سفرکردگان، متعلق به همه جامعه هستند و ما باید در مسیر هدف ها و آرمان‌های آنها حرکت کرده و ادامه دهنده واقعی راه آنان باشیم.
وی افزود: کامل‌ترین درجه تعالی و اعتقادی یک مسلمان، شهادت است و عزت و سربلندی کشور ریشه در صبر و استقامت خانواده بزرگ شهدا دارد و همه مدیون خون شهیدان هستیم.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: استقلال و آزادی کشور، نتیجه پایمردی و جانفشانی شهدای گلگون کفن و ترویج پیام ماندگار آنها رسالتی همگانی است.

ادای احترام پلیس گیلان به خانواده سرباز شهید

در این دیدار رئیس بازرسی و معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی گیلان و فرمانده انتظامی تالش نیز حضور داشتند.
شهید یعقوبی سرباز نیروی انتظامی بود و در مهر ماه سال ۱۳۶۱ در استان کردستان، هنگام درگیری با عناصر ضد انقلاب به شهادت رسید.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۲۸۵ شهید والامقام را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی