هیچ پروژه ای در سیستان و بلوچستان معطل تامین اعتبار نیست


هیچ پروژه ای در سیستان و بلوچستان معطل تامین اعتبار نیست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به رغم فشارها و تنگناهای اقتصادی دولت که ناشی از جنگ تحریمی تحمیلی ظالمانه دشمن است؛ اما با توجه مقام معظم رهبری و تلاش دولت پروژه‌های زیربنایی استان فعال هستند به طوری که در استان هیچ پروژه توسعه‌ای وجود ندارد که معطل تامین اعتبار باشد.

احمدعلی موهبتی در بازدید از پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر_ پالیزان_ خاش گفت: طول لوله‌گذاری این قطعه ۱۰۴ کیلومتر است که مسیر انشعاب به شهرستانهای شرقی استان مانند سراوان، مهرستان، سیب و سوران را در بر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، وی با بیان اینکه این قطعه تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود؛ افزود: پروژه گازرسانی به شهرهای استان، از جمله پروژه‌هایی است که در استان برای ایجاد عدالت اجتماعی و تکمیل زیرساخت‌های توسعه‌ای بسیار مهم است و نقش مهمی در ایجاد رقابت برای سرمایه گذاری صنایع و واحدهای تولیدی دارد.

رییس شورای برنامه ریزی استان ادامه داد: به رغم فشارها و تنگناهای اقتصادی دولت که ناشی از جنگ تحریمی تحمیلی ظالمانه دشمن است؛ اما با توجه مقام معظم رهبری و تلاش دولت پروژه‌های زیربنایی استان فعال هستند به طوری که در استان هیچ پروژه توسعه‌ای وجود ندارد که معطل تامین اعتبار باشد.

موهبتی اظهارکرد: همراهی مردم استان در اجرای پروژه‌ها بسیار خوب است و در هیچ پروژه‌ای مشکل اجتماعی وجود ندارد.

وی گفت: عملیات لوله‌گذاری گاز در همه قطعات پروژه در حال انجام است و پروژه راه‌آهن چابهار - زاهدان - میلک نیز که مشکل اعتباری آن با دستور مقام معظم رهبری مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است؛ تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل