اسماعیلی فر، بهترین بازیکن دربی اصفهان(عکس)


دانیال اسماعیلی فر با عملکرد خوبی که در برابر تیم سابقش داشت، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان سپاهان در یک دیدار حساس موفق شدند با نتیجه سه بر یک ذوب آهن را شکست دهند و برای ساعاتی به صدر جدول صعود کنند هر چند که این صدر، توسط استقلال از آنها پس گرفته شد.


در دیدار امروز دو تیم، دانیال اسماعیلی فر موفق شد روی پاس خوب محمدرضا خلعتبری، دروازه تیم سابقش را باز کند. آن هم در دقایقی که ذوب آهن بر شدت حملات خود افزوده بود و با خیمه روی دروازه سپاهان، سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت اما گل اسماعیلی فر و حضور به موقع او در محوطه جریمه ذوب آهن، کار را برای سپاهانی ها آسان کرد.
اسماعیلی فر در دیدار مقابل ذوب آهن، سه بار دروازه این تیم را با شوت هایش تهدید کرد که یک مرتبه موفق به گشودن دروازه تیم فصل گذشته اش شد و دیگر شوت او که در چارچوب بود را شهاب گردان مهار کرد.


او با یک پاس کلیدی، برای هم تیمی هایش موقعیت گلزنی ایجاد کرد ولی قدر این فرصت دانسته نشد. 7 قطع توپ، 5 تکل موفق و آمار 71 درصد پاس صحیح، از دیگر عملکردهای جالب توجه اسماعیلی فر در جدال با تیم فصل گذشته اش بود.


دانیال اسماعیلی فر ضمن کسب نمره بسیار خوب 9.3 عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و سهم بزرگی در پیروزی سپاهان در شهرآورد اصفهان داشت تا این بازیکن نشان دهد در روزهایی که دیدارهای حساس این تیم از راه رسیده اند، او به عصای دست محرم نویدکیا تبدیل شده است.

اسماعیلی فر، بهترین بازیکن دربی اصفهان(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!