بهترین فرصت برای خرید روتختی و تشک از تولید کننده

اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد خرید روتختی جدید را دارند و یا اینکه می خواهید روتختی قدیمی خود را تعویض کنید، بهتر است قبل از هر اقدامی این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

 امکان خرید روتختی از درب کارخانه فراهم شد!

کالای خواب شامل چه مواردی است؟

کالای خواب به عنوان یکی از بخش های اصلی در منزل شما به شمار می رود. طیف وسیعی از محصولات وجود دارند که در زیر گروه کالای خواب طبقه بندی می شوند. بخشی از مهم ترین لوازم این مجموعه عبارتند از:

تشک (در انواع طبی، فنری و تشک مهمان) روتختی (ست کامل لحاف ، ملحفه و روبالشی) پتو و روانداز انواع ملحفه و کاور بالش (پنبه دوزی، تترون و پارچه ایرانی)

نقش روتختی و تشک در کالای خواب

در بین ملزومات خواب، روتختی و تشک نقش مهم تری دارند. زیرا این دو کالا، جزو موارد حداقلی برای سرویس خواب شما به شمار می روند. در خصوص تشک تنوع بسیاری وجود دارد و به طور کلی افراد بسته به بودجه و نیاز خود می توانند از بین انواع تشک های طبی، طبی فنری، تشک فنری، تشک ساده مهمان در اندازه های یک نفره، تشک دونفره و در ارتفاع مختلف مدل مدنظر خود را انتخاب و خرید نمایند.

یک روتختی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه روتختی در انواع و اقسام مدل ها تولید می گردد. به طور کلی اگر شما به دنبال گزینه های اقتصادی هستید، پارچه پلی استر می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. روتختی پلی استر دوام بالایی دارد. همچنین نسبت به چروک شدن مقاوم است. اما لطافت آن نسبت به سایر پارچه ها از جمله نخ پنبه و میکرو کمتر است.

 امکان خرید روتختی از درب کارخانه فراهم شد!

روتختی پارچه ای نخ میکرو

نخ میکرو به عنوان یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین الیاف در تولید روتختی به شمار می رود. این الیاف لطیف و با قیمت مناسب و بادوام در حال حاضر بیشترین درصد از روتختی ها را به خود اختصاص داده است. انواع مدل های روتختی سه بعدی را می توان با نخ میکرو تولید کرد. روتختی های سه بعدی به خاطر حجم و عمق بیشتر تصاویر خود، جلوه ای خاص و متفاوت به اتاق خواب شما می دهند.

روتختی ساتنیت

این روتختی دارای لطافت بالاتر و جلوه بصری بیشتری است. اما نگهداری از آن سخت تر و حساسیت به چین و چروک در آن بیشتر از سایر مدل هاست.

قیمت روتختی چقدر است؟

بسته به اینکه شما قصد خرید روتختی یک نفره یا دونفره را داشته باشید و جنس به کار رفته در تولید روتختی و برند محصول، قیمت های متفاوتی را ملاحظه خواهید نمود. به طور کلی برای خرید یک روتختی دونفره پلی استر بین 550 تا 600 هزار تومان و برای خرید روتختی سه بعدی با نخ میکرو، بین 850 الی 950 هزار تومان و برای روتختی مدل ساتینت باید مبالغی بیش تر از یک میلیون تومان هزینه کنید. اگر فکر می کنید این مبالغ گران است، نگران نباشید ما در ادامه یک پیشنهاد عالی برای شما ارائه می کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید!

 امکان خرید روتختی از درب کارخانه فراهم شد!

مراقب فریب بعضی از فروشندگان باشید

متاسفانه بعضی از فروشندگان، روتختی پلی استر را به نام نخ پنبه و با رقم های بالایی به مشتریان به فروش می رسانند. حتی برخی دیگر با معرفی محصول ایرانی به جای روتختی ترک، مبالغ هنگفتی را از مردم دریافت می کنند. این در حالی است که محصولات ایرانی باکیفیت در برندهای مطرحی وجود دارند که از نظر اقتصادی گزینه های مقرون به صرفه تری هستند.

روتختی اصل و باکیفیت را از کجا بخریم؟

یکی از روش هایی که در خرید روتختی بهترین انتخاب را داشته باشیم و از اصالت و کیفیت کالای خریداری شده اطمینان پیدا کنیم، خرید مستقیم و بی واسطه از شرکت تولید کننده است. اما شاید رفتن به محل شرکت و خرید از درب کارخانه برای تمام هموطنان میسر نباشد. بنابراین چاره کار چیست؟!

معرفی یک فروشگاه اینترنتی اصیل در زمینه کالای خواب

با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین ضرورتی که برای خرید روتختی اصل در بالا بیان شد، بهترین راه کار، خرید از فروشگاه اینترنتی تولید کننده روتختی است. در همین راستا، ما فروشگاه اینترنتی کالای خواب آیلا را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه متعلق به گروه تولیدی بازرگانی آیلا و مستقر در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز می باشد. محصولات تولیدی این گروه به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند.

بیش از 200 مدل روتختی در طرح ها و سبک های مختلف

در آیلا شما می توانید از بین انواع مدل های روتختی یکی را انتخاب کنید و حتی اگر مدل مدنظر خود را پیدا نکردید به راحتی از طریق سایت، طرح دلخواه خود را برای شرکت تولید کننده ارسال کنید تا در اسرع وقت، روتختی سفارشی شما به صورت چاپ سه بعدی تولید شده و با حمل رایگان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

امنیت پرداخت الکترونیک با داشتن نماد اعتماد الکترونیک

یکی از دغدغه های تمام کسانی که قصد خرید آنلاین را دارند، امنیت پرداخت آنلاین است. بدین معنی که اطلاعات کارت بانکی شان به سرقت نرود و کالای خریداری شده مشابه توضیحات و عکس های سایت در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد. فروشگاه آیلا با اخذ مجوز اعتماد الکترونیک توانسته است که این مشکل را به طور کامل حل نماید.

تجربه یک خرید لذت بخش در کمترین زمان و بهترین قیمت

شما در فروشگاه اینترنتی کالای خواب آیلا می توانید انواع ملزومات خواب شما تشک طبی، تشک مموری فوم، روتختی سه بعدی ، ملزومات حمام و آشپزخانه را در انواع مدل ها و به قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایید. برای ورود به این سایت روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید روتختی ارزان