جابجایی ساختمان اداره پست پلدختر در حال پیگیری است


جابجایی ساختمان اداره پست پلدختر در حال پیگیری است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل پست لرستان گفت: ساختمان اداره شهرستان پلدختر در سیل فروردین ماه 98 دچار آسیب شد که جابجایی آن در حال رایزنی و پیگیری است.

محمد ناظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساختمان اداره پست شهرستان پلدختر به علت اینکه در حاشیه رودخانه کشکان واقع شده بود، در سیل پارسال دچار خسارت و آسیب هایی شد که تاکنون بازسازی نشده است.

وی افزود: این ساختمان به دلیل رعایت اصول معماری و کارشناسی، در سیل ویرانگر سال گذشته دچارآسیب جدی نشده است، اما به علت آب گرفتگی، خساراتی به آن وارد شد.

مدیرکل پست لرستان گفت: در حال حاضر موضوع جابجایی ساختمان اداره پست شهرستان پلدختر در دستور کار مسئولان استان و نیازمند طی روال خاص اموال و ساز و کار شرکت های دولتی است.

ناظری یادآور شد: به طور قطع تصمیم‌گیرنده اصلی در این رابطه مجموعه صاحبان سهام هستند که برای تحقق این امر تمام مستندات لازم از سوی اداره کل استان لرستان منعکس شده است و منتظر اعلام نتیجه از سوی مسئولان امر هستیم.

وی افزود: برای ابلاغ جابجایی اداره پست پلدختر در جوار رودخانه کشکان به منطور پیشگیری از بروز حوادث مشابه پارسال، باید پیش‌بینی‌ها در رابطه با تامین ملک و اعتبارات صورت گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزاری نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی سبک اسلالوم در خرم‌آباد