مزیت جشنواره دانشجویی ققنوس ساماندهی برگزیدگان است


مزیت جشنواره دانشجویی ققنوس ساماندهی برگزیدگان است

بیرجند - ایرنا - دبیر پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گفت: این جشنواره در 11 بخش برگزار می‌شود و مهم‌ترین مزیت آن نسبت به سایر جشنواره‌های مشابه ساماندهی برگزیدگان و استفاده از توانمندی‌های آنان در سازمان‌ها و نهادهای مختلف است.

مهرداد توکلی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پنجمین دوره جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که برگزیدگان در مرحله استانی به رقابت کشوری راه یافته و تجلیل می‌شوند.

وی استعدادیابی و کشف توانمندی‌های هنری دانشجویان، ساماندهی، توانمندسازی، کادرسازی، الگوسازی و تولید آثار فاخر در همه حوزه‌ها را از جمله اهداف این جشنواره ذکر کرد.

مدیر هنری و رسانه سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: رسالت بسیج دانشجویی در ۲ سال اخیر مساله‌محوری در راستای ورود به شناخت مسائل مرتبط با جامعه و نقش‌آفرینی برای حل این مسائل بوده است.

وی گفت: در حال حاضر حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دانشجو در کشور داریم که اگر در کنار این تعداد والدین آنان را نیز محاسبه کنیم، یک جامعه آماری ۱۰ میلیونی را درگیر مساله‌محوری می‌کنیم.

وی عنوان کرد: بعد از شناخت مسائل به دنبال نقش‌آفرینی تخصصی هستیم و بسیج دانشجویی با شناخت مسائل مرتبط با جامعه به دنبال جریان‌شناسی و جریان‌سازی است.

مسوول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی هم گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس فردا (یکشنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار می‌شود.

ابوذر صلاحی افزود: این جشنواره به علت وضعیت فعلی شیوع ویروس کرونا با حضور مسوولان و برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه رقابت‌های طراحی و دوخت لباس‌های ایرانی - اسلامی در بسیج دانشجویی گفت: در این رقابت نیز حدود ۲۰ اثر از دانشجویان دختر در رشته‌های طراحی و هنر با طراحی و دوخت لباس‌های ایرانی - اسلامی داوری شد.

مسوول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان در سال آینده خبر داد و افزود: سال ۹۷ و در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید، تکمیل پرونده‌های شهدای دانشجو را در دستور کار قرار دادیم که این اتفاق کمک شایانی به تولید محتوای مرتبط با این شهدای گرانقدر کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...