برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در فجر فاطمی 


برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در فجر فاطمی 

فرحناز جوکار گفت: در دهه فجر فاطمی به همت بچه های مسجدی جشن میلاد حضرت زهرا (س) همراه با سخنرانی در باب فضائل آن حضرت و مقام مادر که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

«فرحناز جوکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در خصوص ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی، گفت: در دهه فجر فاطمی به همت بچه های مسجدی جشن میلاد حضرت زهرا (س) همراه با سخنرانی در باب فضائل آن حضرت و مقام مادر که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت افزود: در این جشن از دختران فعال کانون که همواره در برنامه ها مشارکت دارند، با اهدای جوایزی تجلیل شد.


وی بیان کرد: همچنین با استفاده از فرصت ایام الله دهه فجر به دیدار خانواده های معظم شهدا رفته و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از آنها تجلیل کردیم.


جوکار ابراز کرد: یکی از برنامه های کانون در این ایام فرخنده، حضور در گلزار شهدای روستا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان است که با هدف تجدید بیعت با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب هم زمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در دهه فجر است که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در فضای باز اجرا می شود.



وی اظهار کرد: اجرای مسابقات ورزشی ویژه گروه سنی کودکان، سخنرانی و مولودی خوانی بخشی از برنامه های این جشن است.



جوکار اضافه کرد: همچنین در نظر داریم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آش نذری پخت کرده و سپس در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و درب منازل اهالی روستا توزیع کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر فاطمی، اجرای طرح شنبه های کتاب است که به همین منظور کتاب هایی در مورد انقلاب اسلامی و زندگی حضرت زهرا (س) در قالب کلیپ های یک دقیقه ای معرفی می شوند.



وی بیان کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی و با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در قالب طرح کمک مومنانه قریب ۴۰ سبد معیشتی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.



جوکار ادامه داد: البته طرح کمک مومنانه با مشارکت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها اجرا می شود تا در این ایام خجسته، لبخندی بر لب خانواده های نیازمند بنشیند.



مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت ابراز کرد: از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام، اجرای طرح ختم قرآن کریم و ختم صلوات است که با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون در حال اجرا است و ثواب این تلاوت ها به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و روح بزرگ امام راحل هدیه می شود.



وی یادآور شد: در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) مسجد و محله متناسب با ایام این ایام آذین بندی و فضاسازی شد.



جوکار در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه ها، گرامیداشت ایام الله دهه فجر، تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) به قشر نوجوان و جوان است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری