هشت پروژه عمران شهری در بردستان دیر افتتاح شد


هشت پروژه عمران شهری در بردستان دیر افتتاح شد

ایرنا- بوشهر - به مناسبت دهه مبارک فجر روز یکشنبه در آیینی هشت پروژه عمران شهری با اعتبار پنج میلیارد و 250 میلیون تومان درشهر بردستان شهرستان دیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهردار بردستان در این آیین گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۷هزار و ٢٠٠ مترمربع آسفالت کوچه‌ها با اعتبار سه میلیارد تومان، پنج هزار مترمربع سنگ فرش محله شهید خیراندیش با اعتبار ٦٠٠ میلیون تومان، پارکینگ سلامت با ظرفیت ٥٠ خودرو به مساحت ٢ هزار مترمربع با اعتبار ٤٥٠ میلیون تومان، پارک محله‌ای ٨٥٠ مترمربع با اعتبار ٧٥٠ میلیون تومان و تلویزیون شهری ٤٠٠ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد این اعتبارات از محل داخلی شهرداری تامین شده‌است، گفت:در زمان حاضر ۸۰ درصد کوچه‌ها و معابر شهر بردستان آسفالت ‌است و تا سال آینده ۱۰ درصد کوچه‌ها و معابر آسفالت خواهد شد.

فرماندار دیر گفت: دولت در موضوع اقتصادی و عمرانی و ارزش افزوده و عوارض آلایندگی لحظه‌ای درنگ نکرده و این شهرستان هم از این موضوع‌ها بهره برده‌است.

کریم علی حسنی افزود: در دهه فجر امسال ۳۷ پروژه با اعتبار ۳۱۱ میلیارد تومان و ۴۴ پروژه با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان دیر افتتاح و اجرایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول