حضرت زهرا(س) زیباترین و مقدس ترین الگو برای بانوان مسلمان و زنان سراسر جهان


با حضور مدیرکل بهزیستی مازندران و به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و همچنین گرامیداشت مقام مادرو روز زن و دهه مبارک فجراز تعدادی از بانوان شاغل در بهزیستی مازندران در راستای الگوگیری از آن حضرت در رعایت حجاب و عفاف وگرامیداشت خانواده شهدا تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکترفرزاد گوهردهی، مدیرکل بهزیستی مازندران در...

حضرت زهرا(س) زیباترین و مقدس ترین الگو برای بانوان مسلمان و زنان سراسر جهان

با حضور مدیرکل بهزیستی مازندران و به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و همچنین گرامیداشت مقام مادرو روز زن و دهه مبارک فجراز تعدادی از بانوان شاغل در بهزیستی مازندران در راستای الگوگیری از آن حضرت در رعایت حجاب و عفاف وگرامیداشت خانواده شهدا تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکترفرزاد گوهردهی، مدیرکل بهزیستی مازندران در این جلسه به تبیین جایگاه و مقام شامخ زن و مادر اشاره کرد وگفت: انتخاب روز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن و مادرترجمان زیباترین و مقدس ترین الگو برای بانوان مسلمان و زنان سراسر جهان است.

وی افزود: روز ولادت آن بانو روز پاسداشت حرمت زن در دین اسلام است و بانوان این مرزو بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافتند درهمه ابعاد زندگی این بانو را الگوی خود قراردادند.

وی به نقش بانوان در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندان شایسته اشاره کرد و گفت: امروزه بانوان در عرصه های مختلف حضور فعالی دارند و بخشی از اتفاقات خوب در بهزیستی مرهون تلاش های بانوان می باشد.

در پایان این مراسم دکتر گوهردهی با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از بانوان شاغل در بهزیستی مازندران در راستای الگوگیری از آن حضرت در رعایت حجاب و عفاف وگرامیداشت خانواده شهدا تقدیر کرد.

منبع: سازمان بهزیستی کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!