افتتاح صندوق خُرد زنان با اشتغالزایی برای 30 بانوی جیجان‌کوه


افتتاح صندوق خُرد زنان با اشتغالزایی برای 30 بانوی  جیجان‌کوه

امروز ‌یکشنبه 19 بهمن ماه‌ همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر صندوق خُرد بانوان روستای جیجان‌کوه شهرستان تویسرکان توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان افتتاح شد.

مسعود اکبری، مدیر اداره جهادکشاورزی تویسرکان در این آیین گفت: این صندوق با مبلغی افزون بر ۵۵ میلیون تومان که ۵۰ میلیون تسهیلات ارزان قیمت توسط جهادکشاورزی و پنج میلیون توسط مسئول صندوق تأمین شده، با اشتغالزایی برای ۳۰ نفر از بانوان روستا به بهره برداری رسیده است.

در ادامه برنامه های افتتاح پروژه در شهرستان تویسرکان، پنجمین خانه هلال در روستای جیجان کوه با هدف آموزش‌های امدادی در روستا به عنوان بازویی برای جمعیت هلال احمر شهرستان در بحران ها و حوادث افتتاح شد.

همچنین شرکت تعاونی منبت تک ساز اشترمل با هفت نفر عضو و اشتغالزایی پنج نفر در ۱۴۰ مترمربع در ناحیه صنعتی اشترمل با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون تومان با تولید ظرفیت اسمی ۲۰۰ سرویس مبل در سال(۱۶ سرویس در ماه) افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

در پایان ۳۱۳ بسته حمایتی توسط مرکز نیکوکاری قائم(عج) تویسرکان شامل برنج، روغن، ماکارونی و ‌گوشت به ارزش تقریبی هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان و با ارزش کلی تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرک‌ قائم(عج) توزیع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !