مسوولان سمنان در جذب اعتبارات تا پایان سال اهتمام ویژه داشته باشند


مسوولان سمنان در جذب اعتبارات تا پایان سال اهتمام ویژه داشته باشند

سمنان- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار سمنان با اشاره به بیست و هشتم اسفند پایان فرصت جذب اعتبارات سال، گفت: دستگاه‌ های اجرایی شهرستان تا قبل از این زمان اهتمام ویژه در جذب اعتبارات داشته باشند.

صفورا زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: بیست و هشتم اسفند پایان سال مالی دستگاه‌های اجرایی است و هیچ گونه قصوری در جذب اعتبارات تا پایان سال مالی پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مدیران در این بخش اهتمام ویژه داشته باشند تا طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد تا پایان کار این دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سمنان بیان کرد: ۱۳۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ۲۰۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال از محل اعتبارات متوازن به شهرستان سمنان در نظر گرفته شد که از مجموع این اعتبارات ۴۷ درصد برابر ۱۸۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۳۳ درصد اعتبارات استانی خالص و متوازن از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان جذب شده است.

زارعی یادآور شد: هر گونه قصور و کم کاری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات پذیرفتنی نیست و اسامی دستگاه‌های کم‌کار به مراجع نظارتی معرفی و در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سمنان گفت: جذب حداکثری اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی نقشی مهم در توسعه و تخصیص اعتبارات در سال‌های آینده دارد و این نکته مهم باید مورد توجه باشد.

سمنان، مرکز استان سمنان با جمعیت بیش از ۱۸۵ هزار نفر در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران قرار دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین