اشتادسازه مشهد به دنبال تکرار قهرمانی است


اشتادسازه مشهد به دنبال تکرار قهرمانی است

مینا وطن پرست گفت: تکرار عنوان قهرمانی به مراتب سخت‌تر از قهرمان شدن است، اما کل تیم هم قسم شده تا از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هندبال بانوان دفاع کند.

مینا وطن‌پرست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برد تیم اشتادسازه مشهد مقابل ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: از ابتدای بازی، خیلی خوب عمل کردیم و در دقایق نخستین اختلاف خوبی با حریف ایجاد کردیم که تا پایان بازی هم ادامه داشت. تعویض‌های زیادی انجام دادیم و سعی کردیم از بازیکنان بیشتری در زمین استفاده کنیم.

ملی‌پوش تیم هندبال بانوان اشتادسازه ادامه داد: در گروه دیگر تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان و تاسیسات دریایی حریفان اصلی ما هستند و اگر به دور بعد صعود کنند، برنامه خاصی برای آن‌ها خواهیم داشت. تکرار عنوان قهرمانی به مراتب سخت‌تر از قهرمان شدن است، اما کل تیم هم‌قسم شده تا از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هندبال بانوان دفاع کند.

گفتنی است شاگردان نشمین شافعیان توانستند در بازی نخست خود در دور برگشت، مقابل ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه ۳۷ بر ۲۰ به برتری برسند. اشتادسازه در بازی چهارم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، به مصاف شهید شاملی کازرون خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با پیروزی اشتادسازه به پایان رسید.

این مرحله‌ از رقابت‌ها به میزبانی شیراز برگزار می‌شود و دو تیم برتر از هر گروه برای مقام‌های اول تا چهارم با یکدیگر رقابت‌ می‌کنند. دو تیم باقیمانده هر گروه هم برای عناوین پنجم تا هشتم خواهندجنگید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی