بانوان مروجان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه


سلطانی گفت:بانوان شاغل مروجان خوبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهناز سلطانی  مشاور امور بانوان و خانواده شرکت گاز استان ایلام در دیدار با بانوان شاغل در این شرکت به مناسبت بزرگداشت روز زن گفت: بانوان شاغل در شرکت گاز استان ایلام حقیقت کلمه “ما...

سلطانی گفت:بانوان شاغل مروجان خوبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شهناز سلطانی مشاور امور بانوان و خانواده شرکت گاز استان ایلام در دیدار با بانوان شاغل در این شرکت به مناسبت بزرگداشت روز زن گفت: بانوان شاغل در شرکت گاز استان ایلام حقیقت کلمه “ما می‌توانیم” را در زمینه‌های مختلف به اثبات رسانده اند.

او اظهار داشت: بانوان در منزل بدلیل انجام وظیفه مادری و تربیت فرزندان و نیز در محل کار با خدمت به مردم در حال تلاش هستند که این نمونه بارز جهاد فی سبیل الله است.

سلطانی با بیان اینکه بانوان شاغل مروجان خوبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستند، اضافه کرد: نتیجه نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه، سلامت اجتماعی است.

همچنین حجت اله منصوری مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان ایلام در این دیدار، گفت: تعهد، تخصص و توانمندی‌های بانوان همکار در زمینه‌های مختلف قابل تقدیر و قدردانی است.

این دیدار بدلیل شرایط کرونا با حضور مدیران منابع انسانی، مالی، روابط عمومی و مشاور امور بانوان شرکت گاز انجام شده و با اهدای گل و لوح تقدیر و هدیه از کلیه بانوان شاغل در شرکت تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان