560 کیلومتر از کانال‌های هدایت آب سراوان لایروبی شد


560 کیلومتر از کانال‌های هدایت آب سراوان لایروبی شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست تیم راهداری رسالت سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: راهداران این تیم امسال اقدام به لایروبی و اصلاح 560 کیلومتر از کانال‌های هدایت آب شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان کردند.

احمد بارک زهی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به اینکه سهولت تردد شهروندان و روستاییان از مهمترین اهداف خدمات رسانی راهداران در زمان بارندگی محسوب می‌شود نیروهای این تیم همه سال پیش از شروع بارش‌های زمستانه با بسیج همه امکانات اقدام به لایروبی و اصلاح کانال‌های هدایت آب در حوزه تحت پوشش می‌کند.

وی بازگشایی و رفع نقاط مستعد حادثه بطول افزون‌بر ۵۶ کیلومتر، بازسازی دریواسیون، شانه سازی و تسطیح ۸۲۵ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی، شانه سازی و ترمیم آب شکستگی‌ها و اصلاح شیب شیروانی ۲۴۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی را از دیگر اقدامات تیم راهداری رسالت در سالجاری عنوان کرد.

سرپرست تیم راهداری رسالت سراوان گفت: همچنین از دیگر اقدامات راهداران این تیم در سالجاری می‌توان به بازگشایی۲۰۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی بعد از بارندگی، احداث رادیه و برید هفت دستگاه پل در مسیر آشار ایرافشان و ساخت یک دستگاه پل لوله ای در محور آشار به ایرافشان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش راهداران ایمن سازی و بهسازی جاده‌ها به منظور تردد روان کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هوای رخ دوست