کارخانه خوراک دام و طیور در زیرکوه به بهره‌برداری رسید


کارخانه خوراک دام و طیور در زیرکوه به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - کارخانه خوراک دام و طیور در دهمین روز دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان زیرکوه به بهره‌برداری رسید.

فرماندار زیرکوه روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح این طرح گفت: با راه‌اندازی این طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان برای ۲۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد و دامداران و عشایر زیرکوه از مزایای آن برخوردار شدند.

محمدحسین عربشاهی افزود: همچنین مرکز جامع سلامت به همراه تجهیز این مرکز در روستای بارنجگان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و حدود سه هزار نفر در روستاهای «بارنجگان، معصوم آباد و چاه زرد» از مزایای آن برخوردار شدند.

وی از افتتاح یک طرح آبیاری کم‌فشار در سطح ۹۰ هکتار با اعتبار ۷۴۱ میلیون تومان خبر داد و گفت: شبکه مانوری بین شهرستان‌های زیرکوه و درمیان با هدف کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق زیرکوه نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهر زهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و مسوولان زیرکوه در دهمین روز دهه فجر بود.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی