شکوه و عظمت ایران کوچک در یوم الله 22 بهمن


شکوه و عظمت ایران کوچک در یوم الله 22 بهمن

کرج - ایرنا - شکوه ، عظمت ، اقتدار و ایستادگی مردم انقلابی در سرزمین عصاره اقوام ایرانی یعنی البرز سرافراز یوم الله 22 بهمن با نشاطی را رقم زد، راهپیمایی متفاوت از جنس حرکت توفنده امت حزب الله ایران در سال 1357 که اینک پژواک آن به گوش نسل ها می رسد.

امروز خیابان های شهرستان های کرج ، ساوجبلاغ، نظرآباد ، طالقان ، فردیس، اشتهارد و چهارباغ استان البرز طنین شادی و نشاط انقلابی امت حزب الله است که پس از ۴۲ سال ایستادگی اینک توفنده تر از گذشته در میدان حاضر شده تا آغاز فجر ۴۳ را نیز جشن بگیرند و با آرمان های والای خمینی کبیر (ره) ، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

امروز آسمان البرز طنین ندای الله اکبر و شادمانی مردمانی است که حوادث سخت روزگار را پشت سرگذاشته و در میان امواج تهدیدها ، تحریم ها و سختی ها، قله های علم ، معرفت ، دانایی و توانایی را فتح کرده و برای جهانیان شگفتی ساز شده اند، مردمانی از جنس دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، شهیدان سرفراز، مجاهدان فی سبیل الل ، دانشمندان هسته ای، کارگران ، کشاورزان ، عشایر، دانش آموزان ، دانشجویان ، کسبه ، بازاریان و همه قشرهای این سرزمین که هریک به نوبه خود برای مجد و عظمت ایران اسلامی افتخار آفرین بوده و توانسته اند اقتدار ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشند.

البرز سرزمین عصاره اقوام ایرانی امروز در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی، شور وحال دیگری دارد ، همین دیروز بود که دانشمندان این استان در میان شگفتی جهانیان واکسن نوترکیب کرونا را رونمایی کردند و پیام دانایی و توانایی ایرانیان سرافراز را به کل دنیا مخابره کردند، حرکتی علمی ، انقلابی و جهادی که در اوج شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم های آمریکایی به بار نشست و شعار «ما می توانیم » را تجلی بخشید .

البرز امروز شادمان و سربلند است چرا که در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی آن، محصولاتی را تولید می کنند که بازارهای جهانی با وجود تحریم های شکننده خریدار محصولات آنها هستند.

امروز البرز مقتدر و سرفراز است زیرا به برکت پیروزی انقلاب، کشاورزی ، باغداری و دامداری آن محصولاتی متفاوت با دوران پیش از انقلاب دارد ، محصولات و فرآورده هایی که با پشتوانه علمی بیش از ۵۴ مرکز تحقیقاتی تولید و به بازار نشسته و در بازارهای منطقه ای و جهانی دارای طالبان فراوانی است.

امروز سراسر ایران مجد و عظمت رشادت های فرزندان شهید خود را در پرتو هزاران دستاورد می بینید و به این سربلندی و افتخار می بالد چرا که علم و دانش فرزندان ایرانی فضا را در نوردیده و غرش موشک ها لرزه بر اندام زورگویان عالم انداخته است.

گوشه گوشه ایران کوچک و ایران بزرگ امروز غریو شادی ملتی است که هشت سال جنگ و ۴۲ سال تحریم را پشت سرگذاشته و با دقت ، تیزبینی و هوشیاری بسیاری از محاسبات مجهول را به رهیافت های معلوم تبدیل کرده است.

البرزی ها در این شرایط سخت کرونایی امروز با خودروهای آذین بندی شده خود به خیابان ها آمده اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست از انقلاب اسلامی بیفزایند.

مراسم راهپیمایی کاروان های خودرویی و موتوری امسال البرز با سردادن شعارهای انقلابی «۲۲ بهمن یوم الله - یوم الله »و« مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسراییل» همراه است.

مردم ولایتمدار البرز اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و با حمل دست نوشته ها بار دیگر خروش انقلابی خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشیدند.

اکنون مردم ایران کوچک از مسیرهای تعیین شده با سردادن شعار و در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و سایر شهدای گرانقدر در یک نظم و شکوه خاص خودرویی و موتوری درحال حرکت به سمت میادین مشخص شده برای سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن هستند.

حضور گسترده اقشار مختلف از جمله تشکل های دانش آموزی، دانشجویان، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان، کارمندان، کارگران، هنرمندان و ورزشکاران، خبرنگاران، احزاب، تشکل های سیاسی و مسوولان همچون سال های گذشته به شکوه این مراسم افزوده است.

۴۲ کاروان خودرویی عروس و داماد که جشن زندگی مشترک خود را همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب کرده اند نیز از جلوه های ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دراستان البرز است.

برگزاری نمایشگاه سیار مدرسه انقلاب، برپایی کاروان شادی وطنم ای شکوه پابرجا،مسابقه بزرگ انفجار نور و پرواز یک هزار بالن برفراز آسمان های شهر کرج از دیگر ویژه برنامه های ۲۲ بهمن با محوریت دانش آموزان دراستان البرزاست.

مراسم ۲۲ بهمن امسال در شرایطی که فشارهای سیاسی و اقتصادی برملت ایران همچنان ادامه دارد در حال برگزاری است .

امروز البرز نشینان همانند سال های قبل با شرایط سخت کرونایی در میدان حاضر شده اند تا به دشمنان اسلام یادآوری کنند که جشن انقلاب در یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده وحدت ،غرور ملی و روحیه انقلابی و بصیرتی آنان است.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند: حضور انبوهِ و بی‌شمار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن‌شکن و مرعوب کننده و نشان‌دهنده حضور عمومی ملت در صحنه و تجلی عزم و وحدت ملی است و وقتی پای انقلاب، نظام و ۲۲ بهمن به میان می آید، همه اختلاف ها رنگ می بازد و همه در کنار هم به میدان می آیند.

مردم مومن و لایتمدار استان البرز با حضور هوشمندانه خود در آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت می کنند که هیچ قدرتی نمی تواند درعزم و اراده این ملت درادامه مسیر انقلاب اسلامی تاثیر بگذارد.

مردم فهیم ایران اسلامی و به خصوص استان البرزآمده اند تا به ابرقدرت های جهان ثابت کنند که این ملت تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی صیانت می کند و توطئه ها، فشارهای سیاسی و تحریم های اقتصادی آنها نمی تواند این ملت را از ادامه مسیرانقلاب اسلامی نا امید کند.

مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز به اعلام مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن درکلانشهر کرج پرداخت و گفت: با توجه به شرایط خاص امسال برگزاری مراسم دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن با تغییرات زیادی مواجه شد که یکی از مهمترین این تغییرات برگزاری راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی اظهارداشت: این راهپیمایی امروز صبح از سه مبدا درکلانشهر کرج آغاز شد که این مبادی شامل مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج، میدان والفجر و سه راه رجایی شهر می باشد که تمام موتورها و خودروها ازساعت ۹:۳۰ از این مبادی به سمت میدان سپاه حرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مردم شرکت کننده دراین راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان سپاه به سمت میدان جمهوری حرکت می کنند ضمن اینکه شرکت کنندگان نمی توانند دراین مسیر هیچ توقف یا تجمعی داشته باشند.

سخنران مراسم یوم الله ۲۲ بهمن درکرج «علی اوحدی»، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ظاهر متفاوت احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟ +عکس