امام جمعه قشم: 40 سال دوم انقلاب را جوانان امروز رقم بزنند


امام جمعه قشم: 40 سال دوم انقلاب را جوانان امروز رقم بزنند

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: همچنان که کشور توسط جوانان انقلابی در سال 57 به پیروزی رسید و تا امروز استمرار پیدا کرد، برای حفظ و استمرار نظام باید اداره کشور به جوانان امروز سپرده شود تا چهل سال دوم را بهتر از گذشته رقم بزنند.

حجت الاسلام تارم روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت ۲۲بهمن افزود: جوانان شجاع، جهادگر، کاردان و لایق باید وارد میدان شوند تا با تشکیل یک دولت کاردان و برخواسته از متن ملت، تمدن نوین اسلامی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: امروز مردم و مسوولان با اتحاد، همدلی و هماهنگی پیام وحدترا به کشور مخابره کردند تا دشمنان گمان نکنند که در کشور اختلاف و دو دستگی وجود دارد.

امام جمعه قشم تصریح کرد: این انقلاب با وجود فشارها و توطئه های آمریکا و دشمنان و کار، تلاش جهادی ۴۲ سال افتخار، عزت، سربلندی، در صحنه‌های مختلف کسب کرد.

امام جمعه قشم: 40 سال دوم انقلاب را جوانان امروز رقم بزنند

وی افزود: این افتخارها و انقلاب را به مرحله‌ای رسانده است که با وجود شیوع ویروس کرونا، مردم با رژه موتوری این روز را گرامی داشتند و با امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

تارم خاطرنشان کرد: این مردم با فرماندهی شهید سلیمانی و همرزمان مجاهد و شهیدش امریکا و استکبار را ۴۲ سال ناکام گذاشتند.

وی تاکید کرد: به برکت نیروهای مقاومت جهان اسلام اهداف آمریکا در غرب آسیا که تجزیه کشورهای اسلامی و استعمار آنها بود، محقق نشد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

به گزارش ایرنا، مردم قشم صبح امروز با موتور و خودرو، فاصله میدان شهید سلیمانی تا پارک زیتون قشم را رژه رفتند و با خواندن قطعنامه به کار خود پایان دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !