بصیرت با مدرک به دست نمی‌آید


بصیرت با مدرک به دست نمی‌آید

نماینده بوشهر در مجلس عنوان کرد: بصیرت به عنوان و لباس نیست و با مدرک به دست نمی‌آید، بصیرت ملتزم به ولایت بودن و ولایت را چراغ راه قرار دادن و تقوای الهی پیشه کردن است.

عبدالکریم جمیری در آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه حاج عبدالله فاتحی، تحت عنوان مرد صبر گفت: برای مسلمانان مومن و معتقد یکی از مهمترین و بهترین نعمات، نظام مقدس جمهوری اسلامی است، برای شناخت این نظام قطعا شناخت چهره‌های موثر این مسیر یکی از لوازم انکارناپذیر است.

وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده تکریم و نکوداشت شخصیت بزرگی چون فاتحی تکریم از یک شخص نیست بلکه تکریم تفکری است که پابه‌پای انقلاب حرکت کرده و با وجود خود برای این نظام و اهداف متعالی آن هزینه کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد: آنانی که می‌خواهند این نظام بماند و بالنده باشد و به آن افقی که امام عظیم‌الشان ترسیم کردند برسد بایست در محضر این اساتید باشند. قطعا چنین کار بزرگی مشمول پاداش الهی خواهد بود.

جمیری تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با همه برکات خود، و دستاوردهای استقلال و آزادی منشا خدمات بزرگی بوده است که امروز از آن برخوردار هستیم، و متاسفانه نتوانسته‌ایم آنگونه که بایسته و شایسته است از این بابت شکرگذار باشیم.

بصیرت با مدرک به دست نمی‌آید

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بخواهیم این نظام را به خوبی بشناسیم و قدر از جان گذشتگان در این راه را بدانیم باید به شاخص‌های افرادی که در این راه ایثار کرده و به این نظام کمک کرده اند توجه کنیم، شناخت کسانی که در این راه و در مسیر پیروزی انقلاب زجر کشیدند، شهدا و جانبازان عزیز که به این راه ایمان داشتند و لذا حاضر بودند در این راه جان بدهند و از این نظام طلب نکنند بلکه به سربلندی این نظام فکر کنند.

وی تاکید کرد: کسانی به این نظام دلبسته هستند که برای آن هزینه بدهند، انانی که به این راه ایمان دارند در این راه هزینه کرده‌اند و هزینه می‌کنند. ایمان به نظام، باور و اعتقاد راسخ به این راه شاخصه اصلی فردی هست که می‌خواهد انقلابی زندگی کند و در این مسیر بماند. شاخصه دیگر بصیرت است، خیلی‌ها وارد این راه شده‌اند اما از قافله جا مانده‌اند چون شناخت درستی از اوضاع و شرایط نداشته‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: بصیرت به عنوان و لباس نیست و با مدرک به دست نمی‌آید، بصیرت ملتزم به ولایت بودن و ولایت را چراغ راه قرار دادن و تقوای الهی پیشه کردن است.

عبدالکریم جمیری بیان کرد: تقوا یعنی پرهیز از گناه و پلیدی‌ها. تقوا بصیرت ایجاد می‌کند و ولایتمداری بصیرت‌افزایی می‌کند و استاد فاتحی نیز از آن شخصیت‌های بصیر است. چطور ممکن است فردی از ابتدا همراه انقلاب باشد اما دنیاطلبی در او دیده نشده باشد؟ دفاع جانانه از نظام تابلو زندگی او باشد و مظاهر دنیا او را دلبسته نکرده باشد؟ این جلسات نمی‌تواند همه ابعاد شخصیت حاج عبدالله فاتحی را روشن کند امّا ضرورت دارد.

بصیرت با مدرک به دست نمی‌آید

وی یادآور شد: باید شخصیت‌های انقلاب را بشناسیم و بشناسانیم و تجلیل کنیم تا این انقلاب بماند و این عظمت و بزرگی و شوکت برای این ملت حفظ شود و ما نیز، در این راه شریک باشیم.

نماینده بوشهر تصریح کرد: امیدوارم قدر این نعمات الهی را بدانیم و در این مسیر رضایت شهدای عالی قدر و همه کسانی که در این راه هزینه دادند را دانسته و بتوانیم دین خود را به آنان ادا نماییم.

گفتنی است آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه تحت عنوان "مردِ صبر" به همّت و همکاری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، صداوسیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، جهاد دانشگاهی استان بوشهر و استانداری بوشهر برگزار گردید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی