فجر 99؛ مانور عشق و قدرت


فجر 99؛ مانور عشق و قدرت

تهران - ایرنا - حضور پرشور موتورسواران که اکثرشان از نسل جوان بودند تداعی کننده مانور قدرت جمهوری اسلامی و عشق مردم به کشور و آرمانهای انقلاب است. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا مستقر در میدان امام حسین تهران، یوم الله ۲۲ بهمن با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌شکل موتوری و ماشینی خانوادگی برگزار شد.

صدها موتورسوار با در دست داشتن عکس شهدا، امام راحل، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی از میدان امام حسین تا میدان آزادی را طی کردند. همچنین موتور سواران از تمام سنین در این راهپیمایی حضور داشتند.

برپایی غرفه‌های عرضه ماسک، عرضه کتاب، موکب‌های هیات مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و سرودهای انقلابی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

همچنین حمل پرچم ۵۰ متری ایران توسط صدها موتورسوار از دیگر برنامه‌های مسیر راهپیمایی بود.

با وجود اینکه راهپیمایی امسال به‌شکل موتوری برگزار شد اما از تعداد حضور مردم در این روز بزرگ کاسته نشده و همچون سالهای گذشته مردم از تمام سنین و به خصوص جوانان و کودکان دوشادوش یکدیگر پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و طبق فرموده امام خمینی (ع) که نقش مردم را در عرصه‌های اداره کشور بسیار پر رنگ می‌دانستند، مردم با حضور پر شور خود در این شرایط استثنایی مهر تاییدی بر این موضوع زدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی