حفظ وحدت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است


حفظ وحدت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت وپیروی مردم از فرمان امام و رهبری است.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌ها دشمنان ، حضور، وحدت و پیروی مردم از فرمان امام خمینی(ره) و رهبری است.
وی با اشاره به اینکه در ۴۲ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توان نظامی و دفاعی ایران مایه رعب و وحشت دشمنان نظام است، اظهار کرد: ملت ایران در طول این سال ها با همراهی و تبعیت از رهبری پیشرفت های قابل توجه و چشمگیری را رقم زده اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی نیازمند توجه مسیولان به تاکید رهبر انقلاب به انر اقتصاد مقاومتی، توجه به ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همیشه در طول این ۴۲ سال از هر توطئه ای برای ضربه به نظام استفاده کرده است، اظهار کرد: نباید به آمریکا اعتماد کرد چرا که اعتماد به آمریکا زمینه ساز شکست است.

وی یاد آور شد: انقلاب اسلامی در حال حاضر یک الگوی موفق مبارزه با ظلم است که ملت های آزادیخواه با الگو گیری از استکبارستیزی این ملت بیداری اسلامی را رقم زدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: هرچند انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای علمی، پزشکی، دفاعی و نظامی دارد اما مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی و دستیابی به استقلال بود که شعار اصلی انقلاب اسلامی نیز است.

حجت الاسلام مجتهد شبستری اظهار کرد: وظیفه مسئولان در شرایط فعلی حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی آنها و حفظ وحدت بین همدیگر است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم