فجر 99؛ آزمون اقتدار در گام دوم انقلاب


فجر 99؛ آزمون اقتدار در گام دوم انقلاب

تهران- ایرنا- مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران با حضور مقتدرانه و با صلابت خود در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکوه، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در گام دوم انقلاب به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت روز چهارشنبه در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور خودرویی و موتوری در خیابان‌های شهر، پیروزی انقلاب اسلامی را به شیوه‌ای دیگر جشن گرفتند و بر ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب تأکید کردند.

مردم ورامین، همزمان با سایر مناطق کشور در حالی که سوار بر خودرو و موتورسیکلت پرچم سه رنگ ایران را در دستان خود به اهتزاز درآورده بودند، با حضوری متفاوت در طول ۴۲ سال گذشته، پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

بسیاری از مردم همراه با خانواده در این جشن باشکوه شرکت کردند.

فجر 99؛ آزمون اقتدار در گام دوم انقلاب

فرماندار و مسوولان شهرستان ورامین با حضور در میدان امام حسین(ع) از جمع شرکت کنندگان در این مراسم استقبال کردند.

برخی از مردم نیز با دود کردن اسپند از مردمی که در این رژه اقتدار حضور داشتند، استقبال کردند.

مردم شهرستان پاکدشت نیز در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا با خودرو و موتورسیکلت در مراسم ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند، صحنه‌های بی نظیری از عشق و ارادات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

فجر 99؛ آزمون اقتدار در گام دوم انقلاب

مردم شهرستان پیشوا که در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن پوش از آرمان‌های انقلاب و امام راحل دفاع کرده بودند، بار دیگر به صحنه آمده و با عبور از خیابان‌های اصلی شهر، مقابل صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) فرزند بلافصل امام هفتم به عنوان مبداء قیام ۱۵ خرداد اجتماع و بر پایبندی بر اصول انقلاب تأکید کردند.

در قرچک نیز مردم و مسوولان شهرستان با شرکت در این مراسم، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را پس از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایش گذاشته و ثابت کردند که گذر زمان هیچ‌گاه از عشق و ارادت آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌کاهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان