مفتی اعظم کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت


مفتی اعظم کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت

تهران- ایرنا- مفتی اعظم کرواسی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) موجب حفظ شان و منزلت مسلمانان شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سفارت ایران در کرواسی «عزیز حسنوویچ» در پیامی خطاب به «پرویز اسماعیلی» سفیر ایران در آن کشور اظهار کرد: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) چرخش بزرگی در جایگاه اسلام و مسلمانان در نظام بین الملل ایجاد کرد.

حسنوویچ خطاب به اسماعیلی بیان کرد: موجب افتخار است که به جنابعالی و همکارانتان در سفارت و ملت دوست و برادرمان ایران، سالگرد پیروزی انقلاب و برقراری جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک بگوییم.

وی فزود: این انقلاب، چرخش بزرگی در جایگاه اسلام و امت در نظام بین الملل ایجاد کرد. به واسطه انقلاب اسلامی که توسط مردم ایران و با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، شان و منزلت مسلمانان حفظ شد و همراه با عزت و اعتماد به نفسِ متکیِ بر مبانی اسلام، چارچوب مردمسالارِ توسعه جمهوری اسلامی ایران ساخته شده و می شود.

رییس مشیخت اسلامی کرواسی گفت: من به عنوان یک مسلمان و نیز به نمایندگی از جامعه مسلمانان کرواسی در جشن و افتخار برادران و خواهران خود در جمهوری اسلامی ایران شریک شده و از درگاه الهی برای حفظ این میراث معاصر، استحکام جمهوری اسلامی و سلامتی و سعادت ملت ایران دعا می کنم.


منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان