قیمت و مشخصات فنی گلکسی A52 سامسونگ فاش شد


قیمت و مشخصات فنی گلکسی A52 سامسونگ فاش شد

گجت نیوز مشخصات فنی، قیمت و مهم‌ترین جزئیات گوشی گلکسی A52 سامسونگ فاش شد. این یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G سامسونگ است. چند ماه پیش فاش شد که قیمت پیشنهادی سازنده برای گلکسی A52 در ویتنام بین 405 تا 410 دلار خواهد بود. ما می‌دانیم که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 720 جی مجهز خواهد بود، سیستم... نوشته قیمت و مشخصات فنی گلکسی A52 سامسونگ فاش شد...

مشخصات فنی، قیمت و مهم‌ترین جزئیات گوشی گلکسی A52 سامسونگ فاش شد. این یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵G سامسونگ است.

چند ماه پیش فاش شد که قیمت پیشنهادی سازنده برای گلکسی A52 در ویتنام بین ۴۰۵ تا ۴۱۰ دلار خواهد بود. ما می‌دانیم که این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۷۲۰ جی مجهز خواهد بود، سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و ۸ گیگابایت ظرفیت رم آن است. اکنون خبر رسیده است که این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با نرخ رفرش استاندارد ۶۰ هرتزی مجهز خواهد بود.

گوشی گلکسی ای ۵۲ ۴ جی جمعاً از پنج دوربین برخوردار خواهد بود که شامل دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی روی قاب پشتی به همراه یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و دو حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگر است. این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود و در چهار رنگ مختلف آبی، بنفش، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. منبع می‌گوید فروش این گوشی برای رقابت با گوشی اوپو رینو ۵ ۴ جی از هفته آخر ماه مارس در ویتنام شروع شده است.

نسخه ۵ جی این گوشی نیز قرار است به زودی با قیمت ۴۸۰ دلاری و مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G در ویتنام آغاز شود. نسخه ۵G این گوشی اخیرأ با همین چیپست، اندروید ۱۱ و ۶ گیگابایت رم در سایت بنچمارک‌گیری گیک بنچ رویت شده است. هرچند به نظر می‌رسد نسخه مجهز به رم ۸ گیگابایتی این گوشی نیز عرضه خواهد شد. این گوشی نیز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با یک حسگر اثر انگشت درون صفحه مجهز خواهد بود و آنطور که از رندرهای منتشر شده نمایان است، یک حفره در مرکز قسمت بالایی صفحه برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است.

سامسونگ این گوشی ۵ جی را نیز در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و آبی عرضه می‌کند. گواهی باتری ۳C نشان می‌دهد که گوشی ۵G میان‌رده جدید سامسونگ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و در داخل جعبه آم یک جعبه ۱۵ وات قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج