حوزه علمیه خواهران رسالت سنگینی در مقابله با هجمه های فرهنگی بر دوش دارد


حجت الاسلام سپهوند، به نقش حوزه علمیه خواهران در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و هدایت دینی جامعه اشاره کرد و گفت: این نهاد در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن رسالت سنگینی بر دوش دارد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(22بهمن) در جمع اساتید مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا، با گرامیداشت یوم الله 22...

حجت الاسلام سپهوند، به نقش حوزه علمیه خواهران در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و هدایت دینی جامعه اشاره کرد و گفت: این نهاد در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن رسالت سنگینی بر دوش دارد.
حوزه علمیه خواهران رسالت سنگینی در مقابله با هجمه های فرهنگی بر دوش دارد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(۲۲بهمن) در جمع اساتید مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا، با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن گفت: یوم الله ۲۲ بهمن تجلی وحدت و همدلی ملت ایران است.

امام جمعه ازنا پیام ۲۲ بهمن را مقابله با استکبار جهانی خواند و افزود: ۲۲ بهمن یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر زور و ظلم و استکبار و تجلی بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و رهبری است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه و هدایت دینی، گفت: حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه سنگربانی از عفاف و پاکی نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به راه اندازی جنگ نرم از سوبی دشمن، بیان داشت: دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی، کمرنگ کردن ارزش ها و تضعیف باور، ایمان و اعتقادات جوانان هستند.

وی عنوان داشت: حوزه علمیه خواهران در جبهه جنگ نرم رسالت سنگینی در فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان دارد.

امام جمعه ازنا افزود: حوزه های علمیه باید برای نقش آفرینی در هدایت دینی جامعه و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن از ظرفیت فضای مجازی بهره مند شوند.

حجت الاسلام سپهوند به نقش بانوان در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی و تربیت نسلی انقلابی و کارآمد رسالت سنگینی است که بر دوش بانوان جامعه قرار دارد.

منبع: شبستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403