لزوم ایجاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توزیع چادر در شهر برازجان


نماینده استان بوشهر در انجمن عفاف و حجاب کشور گفت: ایجاد مکانی در محل پر رفت و آمد شهر بنظور تبلیغات اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه خدمات و توزیع چادر در شهر برازجان لازم است. بسجاد سلیمی پور در این جلسه ضمن تاکید بر ایجاد این مکان ارزشمند و فرهنگی در جامعه اظهار داشت: ایجاد این مکان در شهر متمدن و شهید پرور دشتستان از لزومات بوده که...

نماینده استان بوشهر در انجمن عفاف و حجاب کشور گفت: ایجاد مکانی در محل پر رفت و آمد شهر بنظور تبلیغات اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه خدمات و توزیع چادر در شهر برازجان لازم است.

بسجاد سلیمی پور در این جلسه ضمن تاکید بر ایجاد این مکان ارزشمند و فرهنگی در جامعه اظهار داشت: ایجاد این مکان در شهر متمدن و شهید پرور دشتستان از لزومات بوده که خواهشمندیم شورای اسلامی شهر در این راستا همکاری لازم را اجرا نمایند.
وی خواستار همکاری شورای اسلامی بمنظور توزیع چادر رایگان با همکاری تولیدی سلیمی شد و افزود: با اجرای این طرح می توانیم چادر رابه صورت کاملا رایگان در اختیار افراد نیازمند و کسانی که قادر به پرداخت هزینه نیستند قرار دهیم.

لزوم ایجاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توزیع چادر در شهر برازجان
مدیر عامل تولیدی حجاب سلیمی با ابراز امیدواری بیان کرد: امیدداریم که اجرای این امر مهم در مدت زمان باقی مانده از شورای اسلامی شهر برازجان، کاری ماندگار برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه باشد.
وی در پایان یادآور شد: در این طرح استفاده از پارچه ایرانی جهت حمایت از کالای ایرانی تاکید شده است.

منبع: ایرنا

لزوم ایجاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توزیع چادر در شهر برازجان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن