بعد از خواندن این مطلب دیگر به سراغ شیرینی نخواهید رفت


خوردن مقدار زیادی شیرینی در در فصل زمستان میزان احتمال ابتلا ی شما به افسردگی را بالا می برد. ممکن است عجیب بنظر برسد اما با تغییرات هوایی و تغییر میزان خواب روحیه افراد نیز افت پیدا می کند و تحقیقات تازه منتشر شده پزشکان نشان می دهد که افرادی که در فصل زمستان تمایل زیادی به خوردن شیرینی و تنقلات پیدا می کنند بیش از یگران در معرض ابتلا به افسردگی...

بعد از خواندن این مطلب دیگر به سراغ شیرینی نخواهید رفت

خوردن مقدار زیادی شیرینی در در فصل زمستان میزان احتمال ابتلا ی شما به افسردگی را بالا می برد. ممکن است عجیب بنظر برسد اما با تغییرات هوایی و تغییر میزان خواب روحیه افراد نیز افت پیدا می کند و تحقیقات تازه منتشر شده پزشکان نشان می دهد که افرادی که در فصل زمستان تمایل زیادی به خوردن شیرینی و تنقلات پیدا می کنند بیش از یگران در معرض ابتلا به افسردگی هستند. یکی از بارز ترین خصیصه های افسردگی مصرف زیاد شیرینی است.

بعد از خواندن این مطلب دیگر به سراغ شیرینی نخواهید رفت

خوردن شیرینی‌جات در طول زمستان در کنار دیگر فاکتورهای منفی این ماه از جمله کمرنگ شدن حضور خورشید و روشنایی در این فصل می‌تواند مشکلاتی را در سلامت روان افراد مستعد به افسردگی ایجاد کند. با کاهش نور خورشید، ساعت زیستی بدن نیز تغییر می‌کند که این مساله به بروز مشکلاتی در میزان خواب روزانه افراد منجر می‌شود.

بعد از خواندن این مطلب دیگر به سراغ شیرینی نخواهید رفت

کیفیت پایین خواب نیز به خودی خود می‌تواند، احتمال ورود فرد به وضعیت افسردگی را بالا ببرد و همین مساله میل و اشتها به خوردن شیرینی و قند را بالا می‌برد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

افزایش قیمت دلار در بازار و صرافی ملی، منتظر افزایش شدید قیمت سکه باشیم؟ | 5.1 هزار 7 ویژگی آزار دهنده خانم ها از نظر آقایان | 2.9 هزار بیشترین و کمترین رقم عیدی کارگران اعلام شد | 5.0 هزار قیمت روز خودرو 25 بهمن99/پیش بینی بازار خودرو در آستانه شب عید | 39.0 هزار محمدرضا حیاتی: می‌شد محترمانه‌تر از صداوسیما کنار بروم | 12.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟