بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان توزیع شد


بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند شیروان توزیع شد

بجنورد-ایرنا- فرمانده سپاه شیروان گفت: بیش از 15 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان خراسان شمالی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و در چهار مرحله توزیع شده است.

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر کدام از این بسته ها شامل اقلامی نظیر مرغ، برنج، روغن، رب، سویا، ماکارونی و حبوبات است که در ایام دهه فجر نیز ۵۰۰ بسته معیشتی در مناطق طرح کرامت و بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

وی گفت: همچنین در طرح مشترک سپاه با شبکه بهداشت در طرح شهیدسلیمانی برای افرادی که به کرونا مبتلا شده اند و در قرنطینه خانگی بوده و تحت حمایت هیچ دستگاهی نبودند بسته معیشتی توزیع شد.

سرهنگ ریحانی افزود: در این چهار مرحله با کمک خیرین، سپاه، گروه های جهادی، قرارگاه مواسات و برخی از دستگاه های شهرستان در قالب طرح کمک های مومنانه تعدادی بسته معیشتی در روستاهای شهر توزیع شد و علاوه بر این ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین خانوار های محروم و سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه شیروان گفت: در ۲ روز اخیر هم ۵۰ هزار عدد ماسک از مشهد توسط واحدهای دانش آموزی شهید بهنام محمدی بسیج تهیه و خریداری شده که به زودی در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدیران اپل نگران تبدیل‌شدن آیفون به «یک تکه آجر کودن» هستند