42 ویژه‌برنامه ورزشی در جیرفت برگزار شد


42 ویژه‌برنامه ورزشی در جیرفت برگزار شد

جیرفت - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت از برگزاری 42 ویژه‌برنامه و مسابقه ورزشی در تمامی بخش‌ها و مرکز این شهرستان خبر داد.

مهدی ارم بین شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان برگزاری این مسابقات را از نیمه دوم دهه مبارک فجر اعلام و بر رعایت عدالت در برنامه‌های ورزشی تاکید کرد.

وی مسابقات مجازی ووشو، فوتبال و فوتسال در رده‌های سنی مختلف در سطح شهر و روستا، دوی استقامت، همایش دوچرخه سواری، جشنواره روستایی، تکواندو، والیبال، تیراندازی، دارت، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و اسکیت را از جمله برنامه‌های ورزشی در شهرستان جیرفت اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت همچنین از برگزاری جشنواره کُماچ پزی (شیرینی سنتی کرمان) و هفت سنگ در بخش اسفندقه، جام نشاط و تندرسی ویژه بانوان، مبارزه شخصی بانوان، جشنواره اوقات فراغت ویژه کارکنان، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان و جشنواره پارک گام بانوان بمناسبت دهه مبار فجر خبر داد.

هدف از برگزاری ۴۲ برنامه ورزشی بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای بهمن ۵۷ و ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در تمامی این مسابقات نکات و موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شد.

ارَم‌بین از برگزاری طبیعت گردی ویژه بانوان و مسابقات اسب سواری تا پایان سال جاری خبر داد و بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسابقات نیز تاکید کرد.

شهرستان جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتتاح موزه نفت‌سوزها در کرمان