برگزاری دومین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان


برگزاری دومین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری دومین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه تالاب‌ها و زیستگاه‌های آبی استان همدان است‌.

سعیده آقاخانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بخش‌های جشنواره بیان کرد: بخش‌های این جشنواره شامل بخش اصلی(عکس)، عکس موبایلی، فیلم‌های یک دقیقه‌ای حرفه‌ای، فیلم‌های یک دقیقه‌ای موبایلی و بخش ویژه(مختص محیط‌بانان سازمان حفاظت محیط زیست) است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۱۰ اسفندماه ۹۹ دانست و درباره محورهای آن توضیح داد: رابطه انسان و تالاب با دو موضوع تعامل‌ها و تعارض‌ها، حیات وحش زیستگاه‌های آبی، گردشگری تالاب و زیستگاه‌های آبی، جوامع محلی تالاب، چشم‌اندازها و زیبایی‌های تالاب و زیستگاه‌های آبی و سایر مواردی که به نوعی به تالاب و اجزای تنوع زیستی آن ارتباط داشته باشند، از محورهای اصلی جشنواره است‌.

آقاخانی با بیان اینکه شرکت در این رقابت برای تمام عکاسان و هنرمندان اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد و رایگان است، افزود: اختتامیه و اهدای جوایز ۲۰ اسفندماه همزمان با روز جهانی حفاظت از رودخانه‌ها انجام می‌شود و برگزاری نمایشگاه مجازی در محور عکس متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست، به تصویر کشیدن پتانسیل‌ها و داشته‌های طبیعی استان، قدردانی از فعالان و علاقمندان به عکاسی و تصویربرداری از حیات وحش و طبیعت و تهیه آرشیوی از آخرین تصاویر حیات وحش و مناظر طبیعی استان همدان در حاشیه تالاب‌ها، رودخانه‌ها، چشمه‌ها و سایر زیستگاه‌های آبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟