تسهیلات حمایتی به شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات کرمانشاه اعطا می‌شود


تسهیلات حمایتی به شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات کرمانشاه اعطا می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه بااشاره به دستورالعمل اعطای تسهیلات تامین نقدینگی به شرکت‌های خصوصی و تعاونی فعال در حوزه فناوری اطلاعات گفت: تمام شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره استفاده کنند.

«شهریار بهنیا» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: برای اجرای آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه، باتصویب دستورالعمل اعطای تسهیلات تامین نقدینگی به شرکت‌های خصوصی و تعاونی فعال در بخش ICT، تمام شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره استفاده کنند.

وی اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد از محل قرارداد عاملیت با صندوق کارآفرینی امید، ۲ نوع تسهیلات به شرکت‌های نوپا و غیر نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور اجرای برنامه‌ها و همچنین تسریع در انجام پروژه‌های فعال در این حوزه و کاهش هزینه‌های مالی شرکت‌ها به منظور پایداری وضعیت اشتغال اعطا کند.

وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پایداری مشاغل و توسعه اشتغال در بخش خصوصی و تعاونی‌های حوزه ICT را جزء اولویت های خود دانسته و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نمایندگان این وزارتخانه در استان‌ها برنامه‌های ابلاغی را به اجرا می‌رسانند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در ادامه گفت: نتایج بسیار خوبی از اجرای این طرح حاصل می‌شود و شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار در حوزه ICT می‌توانند به کمک این تسهیلات بخش عمده‌ای از مشکلات مالی و نیروی انسانی خود را کاهش دهند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی