فراکسیون الصادقون عراق: 10 سال پایداری ملت بحرین باعث افتخار ما است


فراکسیون الصادقون عراق: 10 سال پایداری ملت بحرین باعث افتخار ما است

بغداد – ایرنا- نماینده فراکسیون «الصادقون» وابسته به جنبش عصائب اهل الحق در پارلمان عراق با ستایش از انقلاب مردمی بحرین تاکید کرد که 10 سال پایداری ملت بحرین افتخاری برای همه ما است.

به گزارش ایرنا، «اکتفاء الحسناوی» نماینده فراکسیون «الصادقون» در پارلمان عراق در مراسمی که امروز (سه شنبه) به مناسبت دهمین سالگرد انقلاب مردمی بحرین با حضور شماری از شخصیت های سیاسی و دینی عراق نظیر «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح و «شیخ خالد الملا» رئیس جماعت علمای اهل سنت این کشور در شهر بغداد برگزار شد، گفت: اهداف جنبش مردمی بحرین، اهدافی والا است.

وی افزود: تجربه ۱۰ سال پایداری ملت بحرین و تداوم مطالبه حقوق خودشان، باعث افتخار همه ما است.

الحسناوی با بیان این که جنبش مردمی بحرین در مسیر اصلاحات حرکت می کند، تصریح کرد: ملت بحرین چشم انتظار یک نظام سیاسی است که به برقراری عدالت متعهد باشد.

جنبش و انقلاب مردمی بحرین از فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی برای مطالبه دموکراسی، آزادی، کسب حقوق مشروع، رفع تبعیض و بی عدالتی آغاز شد و با وجود سرکوبگری شدید رژیم آل خلیفه با همدستی برخی قدرت های منطقه ای و اعمال بدترین شکنجه ها علیه فعالان و رهبران مخالف، زندانی کردن طولانی مدت، تبعید و سلب تابعیت آنها همچنان ادامه دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان - شهرداری گرگان 19 اردیبهشت 1403