اثر عکاس کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده جشنواه ملی عکس ویرا شد


اثر عکاس کهگیلویه و بویراحمدی  برگزیده جشنواه ملی عکس ویرا شد

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسحاق آقایی عکاس هم استانی در میان برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس ویرا با موضوع پوشاک سنتی اقوام ایرانی قرار گرفت.

"مصطفی فرخیانی" افزود: جلسه داوری نخستین جشنواره عکس ویرا با موضوع لباس اقوام در تاریخ دوم بهمن ماه امسال و در محل خانه گردشگری ویرا با حضور دبیر جشنواره، دبیر هنری جشنواره و اعضاء گروه داوری برگزار شد.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست انتخاب از میان تعداد هزار و ۱۰۰ عکس رسیده از ۵۰۰ نفر عکاس، با توجه به موارد مندرج در فراخوان و بررسی های اولیه تعداد ۴۲۱ عکس به مرحله داوری راه یافت که در این میان عکس اسحاق آقایی نیز به این مرحله راه یافت.
مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در نهایت جشنواره ۷۰ عکس را شایسته حضور در کتاب یا نمایشگاه و هفت عکس را به عنوان آثار برتر، در قالب پنج اثر برگزیده و دو اثر مورد تقدیر، معرفی کرد که عکس اسحاق آقایی نیز در میان ۵ اثر برگزیده این جشنواره قرار گرفت.

اثر عکاس کهگیلویه و بویراحمدی  برگزیده جشنواه ملی عکس ویرا شد


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، فرخیانی بیان کرد: این جشنواره از سوی خانه گردشگری ویرا با هدف نمایش و معرفی فرهنگ پوشش بومی و محلی اقوام ایرانیان برگزار شد.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(عکس) استایل سنتی بازیگر زخم‌کاری جلب‌توجه کرد