نابغه ای که سپاهان را صدرنشین کرد


نابغه ای که سپاهان را صدرنشین کرد

شفقنا _ سپاهان با دو گل شهباززاده در بازی 6 امتیازی مقابل استقلال به برتری رسید و صدرنشین لیگ برتر شد. به گزارش شفقنا ورزشی، سپاهان در آخرین بازی رقیب دیرنیه خود استقلال را در اصفهان شکست داد و صدرنشین لیگ برتر شد. دراین بازی سپاهان به وضوح تیم برتر زمین بود و دفاع استقلال در این بازی بدترین عملکرد […]

نابغه ای که سپاهان را صدرنشین کردنابغه ای که سپاهان را صدرنشین کرد

شفقنا _ سپاهان با دو گل شهباززاده در بازی ۶ امتیازی مقابل استقلال به برتری رسید و صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، سپاهان در آخرین بازی رقیب دیرنیه خود استقلال را در اصفهان شکست داد و صدرنشین لیگ برتر شد. دراین بازی سپاهان به وضوح تیم برتر زمین بود و دفاع استقلال در این بازی بدترین عملکرد را داشتد ۲ گل سپاهان روی غفلت مدافعان استقلال به ثمر رسید البته نباید فرصت طلبی ستاره این تیم یعنی شهباززاده را نادیده گرفت این بازیکن روی نبوع خود توانست دو بار دروازه استقلال را در نیمه اول باز کند. استقلال در این فصل در نیمه اول بهترین عملکرد را در بین تیم های لیگ برتر داش تو تنها یکبار آن هم روی اشتباه فردی دروازه بان خود یعنی حسینی گل دروازه اشا باز شده بود ولی شهباززاده به تنهایی در این نیمه مقابل تیم سابق خود دبل کرد تیمی که تا بعد از جدایی از آن نتوانسته بود دروازه اش را باز کند. شهباززاده در مقابل اکثر مدعیان لیگ برتر موفق به گلزنی شده بود.

شهباززاده با پیراهن سایپا، استقلال، نفت تهران و سپاهان، دروازه تراکتور را باز کرده و جزو رکوردداران گلزنی به این تیم محسوب می‌شود. خود سپاهان هم سابقه گل خوردن از شهباززاده را دارد و او در دربی تهران توانسته به پرسپولیس گل بزند. یش از شروع بازی سپاهان و استقلال، آقای گلی شهباززاده در نیم‌فصل اول تقریباً قطعی شده بود. منشا گل دهمش را به نساجی زد اما شهباززاده با ۱۱ گل، بالاتر از او قرار داشت. با این حال شهباززاده با زدن گل دوازدهم، هم آقای گلی نیم‌فصل را شیرین‌تر کرد و هم به رکورد گلزنی‌اش در تاریخ لیگ برتر رسید. شهباززاده در بهترین فصل دوران فوتبالش، توانسته بود ۱۲ گل برای استقلال بزند و حالا این تعداد گل را، در یک نیم‌فصل برای سپاهان زده است. با یک گل دیگر، او از رکورد گلزنی خودش در یک فصل عبور خواهد کرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم