2 ساعت تدریس بی صدای استاد در کلاس مجازی!


استاد سنگاپوری در پایان کلاس مجازی و پی بردن به اشتباه خود در بی صدا کردن رایانه خود مات و مبهوت شد.


استاد سنگاپوری در پایان کلاس مجازی و پی بردن به اشتباه خود در بی صدا کردن رایانه خود مات و مبهوت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا در سراسر جهان، کلاس‌های درس دانش آموزان و دانشجویان از حالت حضوری به کلاس‌های مجازی تغییر پیدا کرده است. تشکیل کلاس‌های مجازی اگرچه تاحدود زیادی از شیوع گسترده کرونا در مدارس و دانشگاه‌ها کاست، اما با این حال این کلاس‌ها معایب خود را دارد. مثلا کلاس مجازی هرگز نمی‌تواند آن بار علمی‌ای را که کلاس حضوری برای دانشجو یا دانش آموز به همراه دارد داشته باشد.

بیشتر بخوانید

حمله غافلگیرانه سارقان حین کلاس آنلاین!

اما به تازگی اتفاق جالبی که در کلاس مجازی یک استاد اهل سنگاپور رخ داد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. استاد «وانگ دونگ» در حالی به مدت ۲ ساعت در حال تدریس به دانشجویان بود که ناخواسته صدای خود را در هنگام تدریس مجازی قطع کرده بود. او زمانی متوجه این اشتباه خود شد که دانشجویان سوالاتی را از وی مطرح کردند.

در ویدئویی که در شبکه اجتماعی تیک توک منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده مشاهده می‌شود که این استاد از دانشجویان خود می‌خواهد اگر سوالی دارند مطرح کنند. در یان لحظه یکی از دانشجویان در پاسخ به استاد خود می‌گوید: «ما از ساعت ۶.۰۸ دقیقه صدای شما را نمی‌شنیدیم. استاد که از شنیدن این جمله کاملا مات و مبهوت شده بود می‌پرسد: «از چه زمانی؟»

سرانجام با تایید سایر دانشجویان استاد دونگ، که استاد گروه ریاضیات در دانشگاه ملی سنگاپور است با پذیرفتن این اتفاق به آن‌ها می‌گوید این کلاس را در زمان دیگری برگزار خواهد کرد. این در حالی بود که بنا به گزارش رسانه‌های محلی سنگاپور برخی از دانشجویان پس از بروز این مشکل تلاش کردند در طول کلاس با تماس تلفنی با استاد خود در این باره او را آگاه کنند که ظاهرا تلاش آن‌ها بی ثمر ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری