توسعه ورزش کشتی ایلام در گرو تقویت زیرساخت هاست


توسعه ورزش کشتی ایلام در گرو تقویت زیرساخت هاست

ایلام - ایرنا - سرپرست استانداری ایلام گفت: پیشرفت و توسعه کشتی استان در گرو تقویت زیرساخت ها بوده و حفظ جایگاه این ورزش نیازمند فراهم کردن بستری مناسب برای رشد ورزشکاران است.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در دیدار با رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: ایلام دارای استعدادهای خوبی در رشته کشتی است بنابراین حمایت مسوولان از این رشته برای استفاده از تمام ظرفیت استان و افتخارآفرینی بسیار ضروری است.

وی با اشاره به حمایت های استانداری ایلام از ورزش کشتی افزود: مدیریت ارشد استان از هیات کشتی حمایت و این کمک ها از ردیف های پیگیری آسیب های اجتماعی خواهد بود.

رییس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار با بیان اینکه در تلاشیم کشتی در سراسر کشور بار دیگر رونق یابد، گفت: کشتی ایلام نسبت به سال های گذشته افت چشمگیری داشته و عوامل زیادی در این اتفاق نقش داشته اند.

علیرضا دبیر افزود: عدم حمایت از ورزش کشتی در استان و حضور جوانان در رشته های دیگر ورزشی و همچنین عدم اختصاص امکانات مناسب برای رشته ی ورزشی کشتی، مسایل اقتصادی و کم توجهی به مربیان از عوامل این اتفاق بوده است.

وی اضافه: استانداری بعنوان بالاترین نهاد اجرایی استان می تواند از راه های مختلف از جمله رایزنی با بخش خصوصی به کمک کشتی استان آمده تا بار دیگر شاهد شکوفایی کشتی باشیم همچنین تمام نهادهای اجرایی استان نیز می توانند به کشتی کمک کنند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار مقرر شد تا مراحل ساخت چهار خانه کشتی استان توسط استانداری پیگیری و تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.

همچنین با رایزنی های انجام شده مقرر شد، نسبت به بازگشایی چند باشگاه کشتی برای تمرینات کشتی گیران اقدام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !