دانشگاه ها و جوانان نوک پیکان حمله دشمن هستند


دانشگاه ها و جوانان نوک پیکان حمله دشمن هستند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه‌ها، جوانان و آینده سازان محل پیکان حمله دشمنان هستند.

دکتر "احمدرضا پیش‌بین" امروز 29 بهمن‌ماه در آئین ایثار و شهادت چهارمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به قدمت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی 110 شهید تقدیم این نظام کرده که هفت نفر از این شهدا کرمانی هستند و امروز باید کرمان را مهد ایثار و شهادت دانست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به بحث جهل، نفاق و استکبار در ادوار مختلف اشاره کرد و افزود: حاج قاسم در لبنان، سوریه و ... دنبال چه بود؟ ایشان تشخیص داده بود که پیکان مقابله با استکبار در آن منطقه است.

وی کرمان را مهد سلحشوری دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی و شهدا کارهای بزرگی کردند و بدانید که جاهلیت اُخری به مراتب سخت تر از جاهلیت اولی است چراکه جاهلیت اولی دامنش وسیع و شبهات آن عمیق نبود و حق و باطل با یکدیگر ادغام نشده بود.

پیش‌بین دانشگاه‌ها، جوانان و آینده سازان را محل پیکان حمله دشمنان دانست و اظهار کرد: در چهارمین دوره جشنواره رویش که به میزبانی کرمان برگزار می‌شود آثار زیادی به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر"محسن شمسی" رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز در ای مراسم با برشمردن ویژگی‌های سردار دل‌ها گفت: حاج قاسم سلیمانی مرزهای ایثار را شکسته و جلوتر رفته است و با توجه به عمق دانایی ایشان، همه دانشگاه‌های دنیا حاضر بودند که درجات افتخاری دکتری به ایشان بدهند و بیشتر نظامیان دنیا به ایشان احترام می‌گذارند.

وی ادامه داد: حاج قاسم با همه زحماتی که در مبارزات در جبهه‌های مختلف انجام داد و دوباره به زادگاهش برگشت، ایشان رهروی ابوالفضل علیه السلام بود و پس از 40 سال جهاد در جبهه‌های گوناگون در نهایت به مردمی برگشت که صمیمانه دوستش دارند.

همچنین حجت‌الاسلام"حسین عامری" نماینده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز در این آئین گفت: به این جشنواره 2000 اثر ارسال شده است و امروز در گلزار شهدای کرمان به کار خود پایان می‌دهد.

وی حاج قاسم سلیمانی را منظومه فکری امامین دانست و بیان کرد: شهید حاج قاسم همواره تلاشش بر این بود که غیرت دین زمین نماند و 40 سال از عمر پربرکت خود در جبهه‌های مختلف جان فشانی کرده است.

عامری اخلاص در عمل را از دیگر ویژگی‌های این شهید بزرگوار برشمرد و عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی اعتقاد و انتظام عملی به ولایت فقیه داشت و مقام معظم رهبری درباره خط قرمزهای شهید سلیمانی می‌فرمایند"اهل حزب و جناح نبود ولکن انقلابی بود و انقلابی‌گری خط قرمز او بود". حاج قاسم پایبند به انقلاب و امام راحل بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)