اخذ 522مجوز الکترونیک از سامانه بچه های مسجد/ 30کانون فرهنگی هنری درمساجد مازندران تاسیس شد


اخذ 522مجوز الکترونیک از سامانه بچه های مسجد/ 30کانون فرهنگی هنری درمساجد مازندران تاسیس شد

زارع بابیان اینکه تاکنون 527کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد برای ادامه فعالیت مسجدی درخواست دریافت مجوز الکترونیکی دادند، گفت: 522کانون از این تعداد موفق به دریافت مجوز الکترونیک شدند.

«عباس زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بابیان اینکه در پی شیوع کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با تاکید ستاد مقابله با این وروس منحوس برنامه‌های فرهنگی، دینی، قرآنی، هنری، آموزشی، کتابخانه‌ای و... کانون‌های مساجد استان تعطیل نشد و اقشار مختلف جامعه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون برگزاری هرگونه تجمع چراغ این پایگاه های دینی را روشن نگه داشتند، اظهار کرد: فعالان مسجدی استان همانند سایر اصحاب مسجد در سراسر کشور تا پایان 22بهمن امسال تلاش داشتند با ثبت فعالیت در طرح ملی ایران قوی علاوه برایستادن در جایگاه های برتر کشوری برای رونق بخشی به فعالیت های مسجدی از حمایت مادی و معنوی ستادهماهنگی کانون های مساجد کشور بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران همچنین به فعالیت اعضای هزار و ۱۷۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران در راستای اجرایی شدن طرح های سه شنبه های تکریم، تلاوت نور، شنبه های کتاب و... اشاره کرد و یادآورشد:بچه مسجدی های استان در زیست بوم مجازی کانون های مساجد کشور در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir فعالیت می کنند.

وی بابیان اینکه تاکنون 527کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد برای ادامه فعالیت مسجدی درخواست دریافت مجوز الکترونیکی دادند، گفت: 522کانون از این تعداد موفق به دریافت مجوز الکترونیک شدند.

زارع با تاکید براینکه تا پایان سال تمامی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌بایست برای دریافت این مجوز اقدام کنند، افزود: مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری استان در اسرع وقت با مراجعه به بخش کاربری این سامانه نسبت به دریافت مجوز اقدام نمایند.

وی از تاسیس 30 کانون فرهنگی هنری جدید در مساجد استان خبر داد و اذعان کرد: مطابق اسناد بالادستی باید تعداد کانون‌های فرهنگی هنری در تعدادی از شهرستان‌های مازندران به حدنصاب برسد اما نرسید باید موانع و دلایل عدم ایجاد کانون فرهنگی هنری در کلیۀ مساجد شهری و هر یک از مساجد روستایی با جمعیت بالای (1000) نفر استان احصا شود تا با همکاری روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها این مهم محقق شود.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل