برگزاری مجازی مراسم اعمال رجبیه به همت کانون امام علی(ع) نکا


برگزاری مجازی مراسم  اعمال رجبیه  به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از برگزاری مجازی مراسم اعمال رجبیه و برنامه های میلاد امام علی(ع) به همت کانون امام علی(ع) نکا در کنار برنامه های حضوری خبر داد و گفت: تلاش داریم تا به صورت مجازی بیش از گذشته در شناساندن سیره و روش امام علی(ع) به جوانان تلاش شود.

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا گفت: در آستانه ولادت با سعادت امام علی (ع) قرار داریم که به مناسبت ولادت این امام، مراسم جشن در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: سیزدهم ماه رجب روز ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و همچنین روز پدر است که مراسم جشن، مولودی خوانی و سخنرانی مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در کانون امام علی(ع) نکا در شب و روز ولادت حضرت علی (ع) برگزار می شود.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه های دینی و معنوی در دوران رجبیه و همچنین میلاد امام علی(ع) و وفات حضرت زینب(س) در این ایام با قوت پیگیری می شود.

چادرنشین خاطر نشان کرد: ماه رجب ، نعمت بزرگی است که باید از آن بهره فراوان ببریم و فرصتی مناسب برای نزدیک شدن به پروردگار متعال است که نباید این فرصت ها را از دست بدهیم.

وی یادآور شد: ماه رجب مقدمه ای برای ورود به ماه‌های شعبان و رمضان است و اکنون که حضور در مساجد برای بهره برداری از فضایل روزهایی همچون لیله الرغائب و اعتکاف رجبیه به دلیل شرایط کرونایی امکان پذیر نیست؛ تلاش داریم تا در بستر فضای مجازی اعمال رجبیه برگزار شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا