مشکل قطع برق ناشی از بارش برف در 46 روستای ملایر رفع شد


مشکل قطع برق ناشی از بارش برف در 46 روستای ملایر رفع شد

همدان- ایرنا- فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه برق 74 روستای شهرستان که از شب گذشته با بارش سنگین برف دچار قطعی و یا افت ولتاژ شد، گفت: با تلاش ماموران امدادی و نیروهای شرکت برق مشکل 46 روستا رفع و تلاش برای رفع قطعی برق در 28 روستای باقیمانده همچنان ادامه دارد.

"قدرت الله ولدی" شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۱۸ روستا در بخش مرکزی شهرستان ملایر دچار قطعی و افت ولتاژ برق شدند که در حال حاضر مشکل تمام روستاهای این بخش برطرف شده است.

وی با بیان اینکه بارش سنگین برف شبکه برق رسانی ۱۰ روستا در بخش جوکار و ۱۰ روستا در بخش سامن را نیز مختل کرده، افزود: مشکل قطع برق سه روستا در بخش جوکار و پنج روستا در بخش سامن رفع شده و ماموران همچنان در حال تلاش برای حل مشکل مابقی روستاها هستند.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: بارش سنگین برف موجب قطع برق ۳۶ روستای در بخش زرند شهرستان ملایر شد که تاکنون مشکل ۲۰ روستا رفع و شبکه روشنایی برق دراین مناطق برقرار شده است.

ولدی ادامه داد: همچنین راه ارتباطی ۲۵ روستای ملایر نیز به دنبال بارش سنگین برف مسدود شده که با تلاش ماموران راهداران راه ارتباطی ۱۷ روستا باز شده و تلاش برای بازگشایی جاده هشت روستای دیگر ادامه دارد.

فرماندار ملایر میزان بارش طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان را ۵۰ میلی متر عنوان کرد و گفت: ارتفاع برف در برخی مناطق شهرستان به ویژه محورهای کوهستانی نیز طی این مدت به ۸۰ سانتی متر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا