درخشش گروه نورالهدی دختران دارالقرآن 14 معصوم (ع) آبادان در مسابقات همخوانی قرآن کریم کشور


درخشش گروه نورالهدی دختران دارالقرآن 14 معصوم (ع) آبادان در مسابقات همخوانی قرآن کریم کشور

رمضانی از کسب رتبه دوم مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور توسط گروه دانش آموزی دختران نورالهدی دارالقرآن 14 معصوم (ع) آبادان خبر داد.

«حبیب الله رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: گروه دانش آموزی نورالهدی از دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان، در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور رتبه دوم را کسب کرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: در این دوره از مسابقات، بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ گروه دانش آموزی همخوانی و مدیحه سرایی در استان ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۲۵ استان در حوزه دختران و ۲۵ استان در حوزه پسران حائز رتبه و حضور در مرحله کشوری شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۵۰ گروه، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند اضافه کرد: منتخبین این دوره به صورت غیرحضوری و با حضور اساتید در محل دبیرخانه این دوره از مسابقات در سمنان به رقابت پرداختند.

رمضانی ضمن تبریک کسب این دستاورد ارزشمند معنوی به دانش آموزان و خانواده های آنان، مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه شهروندان آبادان نصریح کرد: از تلاش های بی شائبه مدیران، مربیان، دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع)، کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آبادان قدردانی می کنم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟