تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت بازسازی سریع مناطق زلزله زده سی سخت


تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت بازسازی سریع مناطق زلزله زده سی سخت

محسن رضایی در پیامی، با آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، با آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی و بر بازسازی سریع مناطق زلزله زده تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام به این شرح است:
« بسم الله الرحمن الرحیم »
حادثه زلزله استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی سخت که منجر به خسارات سنگین به منازل عده ای از هم وطنان و هم تباران عزیز آن دیار در این شرایط سخت زمستانی و برف و باران آن‌ منطقه گردید، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب شد.
به درگاه خداوند متعال شکرگزارم که تلفات جانی وارد نشد و لازم می دانم مراتب همدردی خود را با همه ی مجروحان و زیاندیدگان اعلام کنم.
اطمینان دارم که مردم سرافراز و سلحشور دیار آسمان و ستاره که در تمامی مقاطع انقلاب و به ویژه جنگ تحمیلی با رشادت های بی وقفه شان برگ زرینی در تاریخ این کشور ثبت کردند، با تلاش و مجاهدتی دیگر، در کنار تمام مردم نیکوکار کشورمان از هیچ مساعدت و تلاشی برای کاهش آلام آسیب دیدگان این حادثه فروگذار نخواهند کرد و با کمک دولت محترم و سایر ارگان های دیگر در اولین فرصت با بازسازی مناطق زلزله زده، افتخاری دیگر را به ثبت خواهند رساند.
محسن رضایی ۱ اسفند ۱۳۹۹
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتری، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد که در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

شدت این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری