حمید درخشان وتو شد، بهروز مکوندی نزدیک نیمکت نفت مسجدسلیمان


حمید درخشان وتو شد، بهروز مکوندی نزدیک نیمکت نفت مسجدسلیمان

بهروز مکوندی احتمالا فردا حکم سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را دریافت می کند

در حالی که فوتبالدوستان مسجدسلیمانی منتظر معرفی بهروز مکوندی یا داریوش یزدی مربیان بومی برای هدایت نفت مسجدسلیمان بودند، مدیرعامل و رییس هیات مدیره این باشگاه از میان سه گزینه مدنظر مدیران بالاتر، یعنی حمید درخشان، فراز کمالوند و ساکت الهامی هدایت نفت مسجد سلیمان را به حمید درخشان سپردند اما تنها یک ساعت قبل از آن که درخشان با حضور در احمد آباد مستوفی، با نفت مسجدسلیمان قرارداد رسمی ببندد و به صورت رسمی به هیات مدیره باشگاه معرفی شود، فشار نیروهای بومی و مدیران ورزشی و غیرورزشی مسجدسلیمان و مخالفت های داخلی باشگاه و هیات مدیره بازی را عوض کرد و انتخاب حمید درخشان وتو شد.

به گزارش طرفداری، از مسجدسلیمان خبر می رسد انتخاب حمید درخشان منتفی شده و سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان حداکثر تا ظهر فردا مشخص می شود.

به گفته نزدیکان باشگاه، بهروز مکوندی که دستیار عبدالله ویسی در پیکان بود و البته سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را هم دارد، انتخاب اول هیات مدیره باشگاه است و اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، بهروز مکوندی فردا سرمربی نفت مسجدسلیمان می شود.

مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان در نیم فصل اول لیگ برتر، از این تیم جدا شد و باشگاه به طور موازی مذاکره ای با مربیان بومی شامل مکوندی و یزدی و مربیان غیر بومی نظیر الهامی، فاضلی، نصرتی، درخشان، کمالوند و ... انجام داد. ابتدا گفته شد فراز کمالوند با نفت مسجد سلیمان به توافق رسیده است و با انتقال او از شاهین بوشهر به مسجد سلیمان، وحید فاضلی که سابقه همکاری با بوشهری ها را داشته، سرمربی شاهین می شود اما در بوشهر مدیران شاهین با جدایی کمالوند مخالفت کردند و در تهران مدیران بالاتر از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، توصیه کردند تیم به حمید درخشان سپرده شود و درست در شرایطی که درخشان با شاه کرمی و نظری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل نفت توافق کرده و در راه احمد آباد مستوفی بود تا در جلسه معارفه شرکت کند، هیات مدیره اعلام کرد بر سر استخدام درخشان به اجماع نرسیده و سرمربی جدید را به خواست فوتبالدوستان مسجد سلیمان از میان مربیان بومی انتخاب می کند.

تا این لحظه بهروز مکوندی نزدیک نیمکت نفت مسجدسلیمان است، مگر آن که باز هم نظر هیات مدیره تغییر کند!

گویا حمید درخشان هم پذیرفته بود بهروز مکونی یا داریوش یزدی به عنوان دستیار کنارش باشند اما به هر طریقی بود با معرفی او که با رییس هیات مدیره و مدیرعامل به توافق رسیده بود، مخالفت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر