5 والیبالیست از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند


5 والیبالیست از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: پنج نوجوان از این استان به نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

افشین خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پنج بازیکن نوجوان والیبال استان با نظر "مسعود آرمات" سرمربی تیم ملی نوجوانان در ۲ گروه به اردو دعوت شده‌اند که "مبین نصری" در پست دریافت کننده و "امیرمحمد حیدری‌زاد" در پست قطر پاسور در گروه یک و "امیرمبین باجلانی" در پست دریافت کننده و "شایان سپهری‌فر" و "سینا قنبرزاده" در پست دفاع میانی در گروه دوم حضور خواهندداشت.

وی گفت: برای نخستین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان، ۴۳ بازیکن از سراسر ایران بعد از برگزاری ۶ مرحله اردوی انتخابی برگزیده شده‌اند که یکی از این شش مرحله نیز در ارومیه برگزار شد.

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در اردوی انتخابی ارومیه بیش از ۱۵۰ واجدشرایط از استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی حضور داشتند که این نفرات براساس شرایط قدی و فیزیکی و آمادگی تست شدند و در نهایت با زیر نظر گرفتن لیگ برتر والیبال نوجوانان و اردوی انتخابی، ۵ نماینده از استان انتخاب شدند.

تیم ملی والیبال نوجوانان در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای دوم تا یازدهم شهریورماه سال ۱۴۰۰ است و برای این مسابقات آماده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل