6 عامل تیراندازی در شهرستان کارون دستگیر شدند


6 عامل تیراندازی در شهرستان کارون دستگیر شدند

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: 6 عامل تیراندازی به سمت برخی منازل در شهرستان کارون کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند روز شنبه بیان کرد: به دنبال وقوع تیراندازی هم‌زمان در شهرستان‌های کارون و اهواز و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، با توجه به اهمیت موضوع تیم‌‎های عملیاتی تشکیل و دستورات ویژه برای دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.

وی افزود: ماموران پلیس اهواز با کار اطلاعاتی و هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان کارون ۶ نفر عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ، تعداد ۲۰۰ عدد فشنگ شکاری، چندین قبضه سلاح سرد (چاقو، دشنه، قمه...) و ۲ دستگاه خودرو به کار رفته در تیراندازی‌ها کشف شد.

وی با بیان اینکه این تیراندازی‌ها به دلیل اختلافات ملکی بین ۲ طایفه به وقوع پیوسته،گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی از منزل فردی که در فضای مجازی به عنوان وکیل معرفی شده،یک قبضه کلت کمری به‎ همراه ۲ تیغه خشاب مربوطه و ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت هرگز مماشات نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟