زلزله در سی‌سخت؛ همدلی در زنجان


زلزله در سی‌سخت؛ همدلی در زنجان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از ارسال نخستین محموله امدادی هلال‌احمر این استان به هم‌وطنان زلزله‌زده در شهرستان سی‌سخت خبر داد.

علی طاهری ظهر امروز (۲ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری، یکی از مهم‌ترین اهداف هلال‌احمر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ارسال محموله امدادی به مناطق زلزله‌زده کشور، تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به هم‌وطنان در سی‌سخت با هدف کمک به ارتقا و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: این محموله شامل ۲.۵ تن حبوبات و ۸۰۰ بسته موادغذایی ۷۲ ساعته برای هم‌وطنان متاثر از زلزله در شهرستان سی‌سخت است. ارسال کمک‌های امدادی به این هم‌وطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ایران انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هلال‌احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز کهگیلویه و بویراحمد برای کمک‌های امدادی به هم‌وطنان زلزله‌زده در سی‌سخت آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایسنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ٢٢:٠۵ روز چهارشنبه ٢٩ بهمن‌ماه در مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، محدوده شهرستان سی‌سخت را لرزاند که این زلزله سبب به وجود آمدن خسارت‌های جانی و مالی برای مردم این منطقه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید